سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا روز پنجشنبه هفته جاری برای برخی نقاط این استان در طول روز، وقوع مه و کاهش دید افقی به عنوان پدیده‌های غالب پیش بینی شده است...
کد خبر: ۲۰۰۲۱۳۷
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا روز پنجشنبه هفته جاری برای برخی نقاط این استان در طول روز، وقوع مه و کاهش دید افقی به عنوان پدیده‌های غالب پیش بینی شده است.

به گزارش فکرشهر، " پیام مساعدی " روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بهرگان شهرستان دیلم با ۹ و عسلویه با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا روز پنجشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات به نسبت آرام پیش بینی می‎‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد، فردا افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید افقی پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر دریا ساعت ۰۷:۰۰ و مد دریا ساعت ۲۳:۲۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر