جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه می‌گوید از تک تک نفراتی که به خارج می‌روند چه پزشک و چه پرستار مطلع هستیم حتی می‌دانیم چه بیمارستانی می‌روند و چقدر حقوق می‌گیرند. چون بیشتر از همه مطلع هستیم خیلی بیشتر از همه غصه می‌خوریم...
کد خبر: ۲۰۰۲۲۷۱
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه می‌گوید به صورت مسلم حتی اگر یک پرستار و پزشک برود این زیاد است. حتی یک نفر هم زیاد است چه برسد به تعدادی که بیشتر از این‌ها از آن یاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، او در جمع دانشجویان افزود: از تک تک نفراتی که به خارج می‌روند چه پزشک و چه پرستار مطلع هستیم حتی می‌دانیم چه بیمارستانی می‌روند و چقدر حقوق می‌گیرند. چون بیشتر از همه مطلع هستیم خیلی بیشتر از همه غصه می‌خوریم.

فدوی گفت: از آن طرف برنامه ریزی وجود دارد که این طور شود صرفا نیاز افراد نیست. مجموعه‌ای وجود دارد که کار می‌کند پزشک و پرستار و دانشجو مهاجرت کنند و بروند. الان بین حق و باطل دعواست. در هر جنگی هم ستون پنجم وجود دارد و کار می‌کند.

او ادامه داد: رفت و آمد‌ها و مهاجرت همیشه در همه عالم وجود داشته، طبیعی است و بعضی مواقع یک موضوعی بیش از اندازه معمولی می‌شود که به خاطر همان جنگ است.

تعداد بازدید : 6

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر