شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۶۴۲
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد سینما‌های فعال کشور در طول دولت سیزدهم از ۵۷۰ به ۸۳۲ سینما رسیده است.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، محمد مهدی اسماعیلی اظهار داشت: با همت سازمان سینمایی پیش بینی شده شمار سینما‌های فعال کشور تا پایان امسال به ۹۰۰ مرکز افزایش یاید.

وی افزود: با توجه به این که اکنون تنها یک سینمای فعال در مرکز استان بوشهر فعال است یک سالن برای فعال سازی سینمای جدید در این استان معرفی شده که فرایند‌های آن در حال انجام است.

اسماعیلی گفت: پس از سفر شهریور امسال به استان بوشهر، موضوع ساخت کتابخانه مرکزی بوشهر به شکل ویژه دنبال و پس از بررسی انجام شده با همت مسئولان استانی زمین مورد نیاز تامین شد.

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به سهم خود اعتبار طرح کتابخانه مرکزی بوشهر را تامین می‌کند تا زیربنای این طرح مهم در دولت سیزدهم گذاشته شود.

اسماعیلی عنوان کرد: برای بزرگداشت شهادت صادق گنجی شهید شاخص و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، تولید ۲ مستند و تالیف چهار کتاب در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بوشهر استانی فرهنگی است تلاش داریم با حمایت‌های ویژه اصحاب فرهنگ و هنر این استان برای تولید اثر‌های فرهنگی و هنری برای شهیدان شاخص استان پیشگام شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر