دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۶۵۶
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عملیات اجرایی طرح نیمه‌تمام مجتمع فرهنگی هنری آبپخش شهرستان دشتستان بوشهر که ۱۳ سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته بزودی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش فکرشهر، "محمدمهدی اسماعیلی" در حاشیه بازدید از طرح یاد شده در گفتگو با خبرنگار ایرنا در بوشهر اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری آبپخش با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و با گذشت بیش از ۱۳ سال از آغاز عملیات اجرایی، تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: بزودی با تجهیز کارگاه‌های این طرح نیمه تمام و تامین اعتبار موردنیاز شرایط برای تکمیل این طرح به عنوان یکی از مطالبه‌های مهم مردم منطقه در حوزه فرهنگ و هنر محقق شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این بازدید عنوان کرد: اتمام طرح نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری آبپخش به رونق دوچندان فعالیت هنرمندان منطقه کمک کند.

عبدالرحیم افروغ ادامه داد: دولت سیزدهم توجه خاصی به حوزه فرهنگ دارد و در این زمینه به دنبال تقویت و ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی است.

در این بازدید مسئولان شهر آبپخش خواستار احداث یک پلاتو برای هنرمندان این شهر شدند.

شهر آبپخش به عنوان یکی از شهر‌های شاخص شهرستان دشتستان استان بوشهر و یکی از کانون‌های تولید خرما در جنوب کشور است.

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته در سفری نیم‌روزه وارد استان بوشهر شد و در ادامه با حضور در شهرستان دشتستان در همایش بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت شهید "صادق گنجی" سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان شرکت کرد.

شهید گنجی سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان در ۲۸ آذر سال ۱۳۶۹ به دست کوردلان گروه موسوم به سپاه صحابه، به عنوان نخستین سفیر فرهنگی در راه بیداری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
باد هواست. ابراهیم رضایی هم فکر رای هست نه هنرمندان و مردم . اما اینبار دکوره ای میشه به سلامت برمیگرده خرما بچینه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر