چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۱۴
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

فکرشهر: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از جریمه ۱۸۰ میلیون ریالی واحد‌های صنفی متخلف در بخش آب‌پخش این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، علی کشتکار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در گشت‌های مشترک طرح‌های مختلف سال از همه واحد‌های صنفی شهرستان دشتستان بازرسی به عمل می‌آورند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان افزود: به منظور کشف کالای قاچاق پوشاک چندین نوبت از واحد‌های صنفی مرتبط در سطح شهرستان دشتستان بازرسی به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ بازرسی از واحد‌های صنفی مستقر در بخش آب‌پخش طی گشت مشترک انجام شده است، عنوان کرد: در این گشت مشترک کشف کالای قاچاق در خصوص حجاب و عفاف و نصب کد کیو آر و دیگر موارد بازرسی شد.

وی گفت: اجرای گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با حضور دستگاه‌های اجرایی نظیر تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در این گشت مشترک ۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده آن‌ها به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره کل صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در پایان از همشهریان خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی گزارش خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه برخط پاسخگویی گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر