پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۸۸۲
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

فکرشهر: بخشدار آب‌پخش گفت: رفع مشکلات بخش آب‌پخش با اولویت‌بندی دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سلیمی فرد در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: اعلام برنامه کاری ناظر به حضور میدانی مدیران است و نباید از مدیری انتظار داشت در بدو ورود خود برنامه‌ای دقیق و مدون ارائه کند.

بخشدار جدید آب‌پخش با اشاره به نحوه برنامه‌نویسی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: بخش زیادی از برنامه دستگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ناظر به حضور میدانی و شناخت دقیق و جزئی مشکلات باشد.

وی گفت: با بررسی مشکلات، اولویت‌بندی کردن آن‌ها و در نظر گرفتن منابع و امکانات موجود است که می‌توان برنامه‌ای اجرایی و منطبق بر واقعیت ارائه داد.

وی ادامه داد: اگر من امروز یک لیست بلندبالا از مشکلات بخش را برای شما مسئولین آب‌پخش به عنوان برنامه کاری خودم قرائت کردم، مطمئن باشید که این یک رونویسی است و نسبتی با واقعیت‌ها، معضلات و کمبود‌های بخش آب‌پخش ندارد.

سلیمی فرد اظهار داشت: بخش آب‌پخش نیز مانند سایر نقاط شهرستان دشتستان در حوزه‌های مختلف دارای مشکلاتی است، اما شناخت دقیق مشکلات و اولویت‌بندی کردن آنکه وظیفه اساسی هر مدیری است، با مطالعه دقیق و گذر زمان حاصل می‌شود.

سلیمی فرد عنوان کرد: ما در بخش آب‌پخش ۲ مناسبت مهم یادواره شهدای انتظامی بخش و دهه فجر را پیش‌رو داریم که از مدیران ادارات انتظار می‌رود تمامی منابع و امکانات خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم پای کار بیاورند.

وی گفت: یادواره شهدا و دهه فجر و مسئله ملی هستند و متعلق به یک دستگاه خاص نیستند، بنابراین تمامی نهاد‌ها موظف هستند اهتمام ویژه نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم داشته باشند.

بخشدار آبپخش ابراز داشت: خط قرمز دولت کارآمدی، پاک‌دستی و مردمی بودن مدیران است و من با هر مدیری که این سه خصیصه را داشته باشد کمال همکاری را خواهم داشت.

وی گفت: مدیری که جهادی نباشد، توفیق خدمت به مردم را از خود سلب خواهند کرد.

در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش حمزه امین‌نژاد بخشدار سابق تودیع و مصطفی سلیمی فرد به عنوان بخشدار جدید معارفه شد.

مسؤولان این بخش همچنین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از حمزه امین‌نژاد بخشدار موفق و مردمی سابق این بخش تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر