شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۶۷۷
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امضا ۲ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری برای احداث و بهره‌برداری پایانه فله مایع به ارزش ۲۴ هزار میلیارد ریال در مجتمع بندری نگین بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "محمد شکیبی‌نسب" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین دیده شده در این ارتباط با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی ۲ تفاهم‌نامه ۲۴ هزار میلیارد ریالی با ۲ سرمایه‌گذار توانمند داخلی به امضا رسید که از لحاظ اعتباری این رقم تاکنون در بنادر استان بی سابقه بوده است.

وی افزود: امید است در آینده نزدیک با آماده سازی مابقی اراضی مجتمع بندری نگین، شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران برای تحقق توسعه دریامحور در استان بوشهر باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این زمینه زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین نیز مشتمل بر جاده دسترسی و تاسیسات زیربنایی با جدیت تمام در حال اجرا است.

شکیبی نسب ادامه داد: با هدف شتاب بخشی در طرح‌های توسعه‌ای بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین نشست‌های کارگروه ویژه به صورت منظم و هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کارگروه مسائل و موانع احتمالی در مسیر اجرا طرح‌های مجتمع بندری نگین مورد بررسی و رفع می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: به موازات اجرا طرح‌های توسعه‌ای در مجتمع بندری نگین پذیرش سرمایه‌گذاران نیز با ظرافت و دقت مناسبی در حال انجام است.

شکیبی‌نسب یادآور شد: در چند هفته اخیر سرمایه‌گذاران توانمند داخلی با حضور در بوشهر، ظرفیت‌های سرمایه گذاری این بندر را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: با تسهیلات و تمهیدات پیش بینی شده، به سرمایه گذاران برای فعالیت در بندر بوشهر اطمینان خاطر لازم داده می‌شود تا بدون کمترین دغدغه‌ای در مجتمع بندری نگین سرمایه‌گذاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر