جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۷۱۵
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

فکرشهر: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۷۰ تولید کننده کشوری و ۲۰ تولید کننده استانی در بوشهر، برای چهار روز آغاز به کار کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اکبر پورات در مراسم افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در بوشهر اظهار داشت: نمایشگاه توزیع پوشاک و ملزومات ایرانی اسلامی به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و با حضور ۷۰ تولیدکننده کشوری و ۲۰ تولیدکننده استانی به مدت چهار روز از ۲۹ آذر تا دوم دی برپاست.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که از برترین تولیدکنندگان کشوری حضور دارند علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان کشوری و استانی، حمایت از مصرف کننده و متقاضیان پوشاک ایرانی اسلامی نیز در نظر گرفته شده است.

پورات با اشاره به نمایشگاه و رویداد بزرگ مد لباس بانوان ایرانی اسلامی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه با تاکیدات استاندار بوشهر و خواسته عمومی شهروندان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برپا شده است.

وی اعلام کرد: هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی در سطح ملی و استانی و همچنین نیازسنجی و دسترسی آسان خانواده‌ها به پوشاک با کیفیت ایرانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر