جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۴۸
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های مهم دولت است، گفت: عملیات آماده سازی زمین طرح جوانی جمعیت در شهر برازجان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: بانک‌ها در حوزه تسهیلات خود مالکی تلاش بیشتر و بررسی کنند که علت اینکه چرا آمار به کندی پیش می‌رود چیست.

فرماندار دشتستان گفت: در این خصوص با مجموعه راه و شهرسازی انبوه سازان را شناسایی کرده و اطلاع رسانی کنید.

بنافی گفت: آماده سازی اراضی طرح جوانی جمعیت شهر برازجان با توجه به توپوگرافی زمین کار آسانی نیست، اکنون کار را آغاز کرده‌ایم و در تلاش هستیم دستگاه‌های خدمات رسان مرتبط تمام ظرفیت خود را به کار گرفته و همکاری کنند تا هر چه سریع‌تر بتوانیم قطعات را به متقاضیان تخصیص یافته تحویل دهیم

بنافی بیان کرد: همانطور که قانونگذار تکلیف کرده اداره راه و شهرسازی در شهر‌ها و بنیاد مسکن در روستا‌ها نسبت به شناسایی اراضی مناسب و مستعد واگذاری به افراد واجدالشرایط در طرح جوانی جمعیت اقدام کرده و نتیجه اقدامات و گزارشات خود را در جلسه آتی ارائه کند.

وی گفت: بخشداران و شهرداران تابعه در دیگر شهر‌های این حوزه که دولت زمین مناسب جهت الحاق به محدوده را ندارد در معرفی افراد مالک دارای زمین کنار محدوده شهر برای توافق و الحاق به محدوده تسریع کنند و افراد را جهت اقدامات بعدی به راه و شهرسازی شهرستان ارشاد کنند.

بنافی نهضت ملی مسکن را یکی از برنامه‌های مهم دولت دانست و گفت: هیچ کوتاهی و کم کاری توسط دستگاه‌ها در اجرای این طرح قابل پذیرش نیست.

نظرات بینندگان
حاجی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
احسنتم
بخش مسکن تو حوزه فعال هست
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر