چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۲۶۲
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح بیست و هفتمین نمازخانه بین راهی غدیر در مرکز استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمازخانه بین راهی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این نمازخانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۱۰ متر مربع با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال در حاشیه اجلاس سراسری نماز از طریق ارتباط تصویری با ریاست جمهوری و پیام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

وی افزود: احداث این مجموعه از فروردین ماه امسال آغاز و طی ماه جاری به پایان رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: این مجموعه که در محور برازجان به بوشهر، مقابل قرارگاه پلیس راه استان قرار دارد، شامل نمازخانه در دو بخش مردانه و زنانه، فروشگاه، سرویس بهداشتی و محل عبور معلولان است.

اخترشناس ادامه داد: همچنین یک نمازخانه دیگر نیز در محور گناوه به برازجان، مجاور راهدارخانه شبانکاره در دست ساخت است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به فعال بودن ۲۶ نمازخانه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان تا پیش از این گفت: نمازخانه‌های بین راهی علاوه بر ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف، مکان مناسبی برای توقف رانندگان جهت استراحت و در نتیجه کاهش سوانح جاده‌ای می‌باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر