جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۱۴
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

فکرشهر: امام جمعه دیر برای چندمین بار در هفته های گذشته بر رسیدگی مسوولان به مشکلات گوجه کاران تاکید کرد و گفت: مسؤولان کشور در زمینه تعرفه صادرات گوجه فرنگی تجدید نظر کنند و وضعیتی که کشاورزان ما با آن مواجه هستند را دریابند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر در رابطه با مشکلات کشاورزان، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسؤولین شهرستان و استان و نماینده استان در مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس تعرفه صادرات گوجه فرنگی کاهش یافت اما بازهم کشاورزان با ما تماس می‌گیرند که قیمت‌ها خیلی پایین است.

وی تاکید کرد: مسؤولان کشور در زمینه تعرفه صادرات گوجه فرنگی تجدید نظر کنند و وضعیتی که کشاورزان ما با آن مواجه هستند را دریابند.

حسینی با بیان اینکه کشاورزان ملزومات کشاورزی مانند بذر و کود خود را با ارز آزاد و بدون کمک دولت خریداری کرده‌اند، یادآور شد: مسؤولان در این موقعیت کنار مردم باشند.

وی گفت: صیادان شهرستان دیر از حضور لنج‌های بوشهری در آب‌های سرزمینی شهرستان و اذیت و آزار آنها گلایه و شکایت دارند که انتظار است فرماندار این موضوع را پیگیری کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر