پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۶۸
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی بوشهر گفت: تا نیمه نخست بهمن ماه کانال‌های تلویزیونی توسط صداوسیمای استان بوشهر در ۴ حوزه انتخابیه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از استانداری، اکبر پورات در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت: دشمنان از راه‌های گوناگون برای ناامید و دلسرد کردن مردم اقدام و ان‌شاءالله مردم با مشارکت حماسی و حضور حداکثری اهداف دشمنان را ناکام می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت را ۴ مؤلفه اصلی در انتخابات ۱۱ اسفند دانست و بیان کرد: در تحقق این مولفه‌ها اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات زودهنگام کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی تخلف محسوب می‌شود، گفت: در این جلسه کاندیدا‌هایی که اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده‌اند بررسی و قرار شد تذکرات لازم به این داوطلبین انتخاباتی ارائه شود، چون بر اساس قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید در هفته تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند، گفت: در جلسه آینده برخی از داوطلبین با دعوت در جلسه تذکرات لازم به آنان ارائه می‌شود. تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف استان بوشهر با دقت و حساسیت خاصی رصد و به فضل الهی، انتخاباتی سالم و پرشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی بوشهر خاطرنشان کرد: تا نیمه نخست بهمن ماه کانال‌های تلویزیونی توسط صداوسیمای استان بوشهر در ۴ حوزه انتخابیه این استان راه‌اندازی می‌شود.

پورات اضافه کرد: در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، عسلویه و جم کانال تلویزیونی «نایبند»، حوزه دشتی و تنگستان کانال «بیرمی»، دشتستان کانال تلویزیونی «نخلستان» و در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کانال تلویزیونی «دریا» راه‌اندازی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: امیدواریم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امکانات فراهم شده به‌صورت برابر و در عدالت کامل استفاده کنند و فعالیت‌های تبلیغاتی خودشان را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از مجموعه ۲۶۴ داوطلبین ثبت‌نام شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۲ نفر توسط هیئت نظارت تأیید شده‌اند و ان‌شاءالله تا ۱۹ بهمن تأیید نهایی داوطلبین اعلام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر