شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، ۱۵۸ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه این استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند...
کد خبر: ۲۰۰۴۷۵۲
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، ۱۵۸ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه این استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹، حوزه دشتستان ۳۰، حوزه دشتی و تنگستان ۳۳ و حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و ۷۸۳ شعبه نیز آماده رای گیری از مردم استان شده است.

وی بیان کرد: در موضوع رقابت هم نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر چهار حوزه انتخابیه فضای رقابتی مطلوبی دارد و طیف‌های مختلف سیاسی نمایندگان خود را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در بحث سلامت انتخابات نیز علاوه بر رعایت بی طرفی از طریق کلیه تریبون‌ها و در نشست‌های مکرر هشدار لازم را به مدیران و دست اندرکاران انتخابات برای پیشگیری از فعالیت له یا علیه داوطلبان داده شده و به صورت اختصاصی در شورای اداری شهرستان‌ها نیز به این امر تاکید شده است.

پورات ادامه داد: با توجه به اهمیت ویژه انتخابات و همچنین فرمایشات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سطح استان بوشهر در چند محور ماموریت انتخابات را پیش برده‌ایم و در بحث اجرا تاکنون همه فرآیند‌های قانونی برابر زمانبندی مصوب انجام شده است.

وی بیان کرد: در بخش عظمی از فرآیند‌ها با عنایت به آمادگی‌ها و هم‌افزایی بسیار خوبی که میان مجریان دست‌اندرکار انتخابات وجود دارد استان جلوتر از زمانبندی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر