شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: اماکن و تجهیزات رایگان دولتی برای کمک در حوزه تبلیغات، به نامزد‌های انتخابات مجلس در استان بوشهر اعلام شد...
کد خبر: ۲۰۰۴۸۱۵
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: اماکن و تجهیزات رایگان دولتی برای کمک در حوزه تبلیغات، به نامزد‌های انتخابات مجلس در استان بوشهر اعلام شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اکبر پورات در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در موضوعات مرتبط با مشارکت در انتخابات فعالیت‌ها به صورت منسجم و هماهنگ پیش رفته و اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده که به عنوان نمونه می‌توان به نشست با نخبگان و همچنین جلسه با حلقه‌های میانی و نمایندگان اقشار مردمی در سطوح مختلف و در گستره مردم اشاره کرد.

وی افزود: فعال‌سازی قرارگاه جهاد تبیین، تشدید نظارت بر بازار در جهت بهبود معیشت مردمی، فعال‌سازی کمیسیون‌های مرتبط با رصد و پیگیری مسائل مرتبط با نارضایتی‌های عمومی، برنامه‌ریزی همایش‌های مرتبط با موضوع انتخابات در محور‌های مختلف به ویژه رسانه و تولید محتوا، راه‌اندازی ۴ شبکه تلویزیونی و راه‌اندازی کاروان خدمت دولت مردمی در استان با برگزاری میز خدمت با حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر دنبال شده و بازخورد خوبی داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: ۲۵ بهمن آخرین مهلت تغییر حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و ۶ نامزد اقدام به ثبت تغییر حوزه انتخابیه کردند که فرآیند‌های آن در هیئت‌های اجرایی و نظارت مطابق با قانون در حال رسیدگی و بررسی است.

پورات گفت: در استان ۲ نامزد مجلس خبرگان رهبری داریم که تبلیغات آن‌ها از چهارشنبه ۲۵ بهمن شروع و تا ۹ اسفند ۱۴۰۲ به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: اماکن و تجهیزات رایگان دولتی برای کاهش هزینه نامزد‌های انتخابات و همچنین افزایش شور انتخاباتی به ۴ حوزه انتخابیه اعلام شده که براساس عدالت به نامزد‌های متقاضی ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: از بین نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تاکنون ۲ نفر استعفا داده‌اند.

پورات گفت: مردم در انتخابات همه پای کار انقلاب بیایند همچنان‌که در ۲۲ بهمن هم این پشتیبانی تبلور یافت و مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر