سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۳۷
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برپایی نمایشگاه «بهاره و ضیافت» در بوشهر با مشارکت ۳۶۶ فروشگاه و تولیدکننده خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، مهدی صفوی، راه‌اندازی نمایشگاه بهاره و ضیافت برای عرضه کالا ویژه ماه رمضان و نوروز در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه همه کسب‌وکار در بخش‌های مختلف مواد پروتئینی، پوشاک، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، میوه و تره‌بار و دیگر کالا‌های مورد نیاز مردم عرضه شده است.

وی هدف از برپایی نمایشگاه بهاره و ضیافت را تنظیم بازار دانست و تصریح کرد: تلاش شده رقابت بین بخش تولیدی و واحد‌های صنفی ایجاد تا کالا‌های مورد نیاز مردم با قیمت منطقی عرضه شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر کاهش قیمت کالا‌ها نسبت به بازار را از ویژگی این نمایشگاه دانست و بیان کرد: استقبال قابل توجهی از نمایشگاه عرضه کالا ضیافت و بهاره شده است.

صفوی با اشاره به مشارکت ۳۶۶ فروشگاه، واحد تولیدی و صنوف در نمایشگاه یاد شده اضافه کرد: همکاری بسیج اصناف، صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، واحد‌های تولیدی و دیگر صنوف در نمایشگاه بهاره و ضیافت قابل توجه است.

وی با اشاره به رصد قیمت کالا با گشت‌های مختلف بازرسی و نظارتی گفت: همه اجناس عرضه شده در نمایشگاه دارای برچسب قیمت کالا هستند و با هرگونه تخلف صنفی برخورد قاطع می‌شود.

مدیرکل صمت استان بوشهر اضافه کرد: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز سال نو و سفره افطار مردم در قالب ۳۶۶ با تخفیف ویژه نسبت به بازار به مراجعه کنندگان عرضه می‌شود

صفوی ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهره و ضیافت تا ۲۸ اسفند در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر پذیرای شهروندان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر