دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۷۳۷
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

فکرشهر:  فرماندار دشتستان گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با متخلفان صنفی در دشتستان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی در هشتمین نشست کمیته تنظیم بازار دشتستان با تأکید بر تشدید نظارت‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: گشت‌های مشترک و بازرسی و نظارت‌ها از سطح بازار در شهرستان بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در این ایام با متخلفان صنفی برخورد جدی‌تر شود.

فرماندار دشتستان از اداره صمت دشتستان خواست تا بازرسی‌ها از سطح شهرستان را بیشتر کند ابراز داشت: گشت‌های مشترک در همه حوزه‌ها با شدت بیشتری انجام شود و تیم‌های بازرسی در قالب دو شیفت صبح و عصر در سطح بازار حضورداشته باشند.

وی برگزاری نمایشگاه‌ها را تقویت بازار و عرضه و تقاضا عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در دشتستان فقط دو فصل پاییز و زمستان امکان برگزاری نمایشگاه هست باید برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه در همه حوزه‌ها در این فصل‌ها انجام گیرد.

بنافی ضمن تأکید بر پیگیری سهمیه و نظارت بر میوه شب عید بیان داشت: ادارات مرتبط در برگزاری گشت‌های مشترک با همراهی رسانه‌ها برای پوشش خبری اقدام کنند تا مردم از روند نظارت بر بازار مطلع شوند.

وی تأکید کرد: اغذیه‌فروشان باب فروش رعایت شئون ماه مبارک را داشته باشند.

حضور جدی‌تر بازرسان در تعطیلات نوروز

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در این جلسه اظهار داشت: بازرسان اداره به همراه بازرسان اتاق اصناف در ایام عید نوروز شیفت بندی شده و در نوبت‌های صبح و عصر در سطح بازار حضور دارند.

وی اضافه کرد: در قالب تیم‌های نظارتی و گشت‌های مشترک بازرسان با جدیت بیشتری در سطح بازار حضور دارند.

علی کشتکار در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان و ناظران در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با تشکیل پرونده برای واحد صنفی و ارسال به تعزیرات سریعاً با متخلف برخورد می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر