چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۷۳۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: همه ظرفیت‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی در شبانکاره استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، «ابراهیم حسینی» در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار کرد: به دلیل تقارن ماه رمضان با عید نوروز باید شئونات ماه رمضان و سنت نوروز باستانی حفظ شود، ارزش‌های اسلامی در دستور کار باشد تا ضمن معرفی شبانکاره به گردشگران؛ میزبانی خوب و شایسته‌ای باشیم.

وی با تشکر از جامعه فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه بیان داشت: جامعه فرهنگیان بخش شبانکاره نقش مؤثری در کمک به فرایند اجرای انتخابات ۱۱ اسفندماه داشتند که به نوبه خودم از این همکاری در جهت برگزاری انتخاباتی سالم تقدیر و تشکر می‌کنم.

بخشدار شبانکاره خاطرنشان کرد: موضوع تسهیلات اسکان در جهت فراهم آوردن آسایش هم میهنان و مسافران طی مسافرت‌های نوروزی و میزبانی درخور بخش کما فی السابق مهم‌ترین اولویت ما طی این روز‌ها است.

بخشدار شبانکاره:همه ظرفیت‌ها برای میزبانی از مسافران در شبانکاره استفاده شود+ عکس

حسینی با تاکید بر همکاری با آموزش و پرورش در این باره بیان کرد: ضرورت دارد هماهنگی و همسویی دستگاه‌های دیگر نیز با آموزش و پرورش وجود داشته باشد تا عوامل و دست‌اندرکاران ستاد‌های اسکان بتوانند خاطره ماندگاری را برای مهمانان نوروزی رقم زنند.

وی با اشاره به لزوم ارائه بهترین خدمات ممکن به مسافران نوروزی افزود: ادارات آبفا، برق، شهرداری، دهیاران و شورا‌های اسلامی، بیمارستان محلی، اورژانس و سایر ارگان‌های خدمت رسان آماده خدمات دهی کامل طی ایام تعطیلات نوروز هستند.

حسینی همچنین گفت: حضور مسافران در بخش فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ غنی بومی، معرفی مناطق و جاذبه‌های گردشگری در شهر و بخش و سایر داشته‌هایمان به مسافران و گردشگران است.

وی تصریح کرد: بخش شبانکاره با حفظ آئین و سنن گذشتگان و وجود استعداد‌های مختلف به‌ویژه در زمینه گردشگری می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شبانکاره نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار شبانکاره:همه ظرفیت‌ها برای میزبانی از مسافران در شبانکاره استفاده شود+ عکس

حجت‌الاسلام «محمد پردل» با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان گفت: فضیلت‌های ماه رمضان بخصوص شب‌های قدر از هزار ماه بیشتر است و این فرصتی برای مؤمنان خواهد بود تا با پرهیز از گناه و خطا، روزه داری و عبادت خود را به رشد و تعالی معنوی برسانند.

امام جمعه شبانکاره افزود: ماه رمضان بهار قرآن است و هر آیه تلاوت قرآن در این ماه با ختم قرآن برابر می‌کند که امید است مؤمنان حقیقی با بهره از این مهمانی خداوند از رحمت الهی نصیب ببرند.

امام جمعه شبانکاره بیان داشت: برخی از هم میهنان ما در ایام نوروز با حضور در شهر و بخش ما مهمان ما می‌شوند و احترام و عزت مهمان در دین سفارش شده است که این خود نیز نشانه فرهنگ و معرف ما در بین سایر هم میهنان خواهد بود.

مباحث مشکلات و دغدغه‌های آموزش و پرورش در خصوص اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر، مباحث آسیب‌های اجتماعی از دیگر موضوعات در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بخشدار شبانکاره:همه ظرفیت‌ها برای میزبانی از مسافران در شبانکاره استفاده شود+ عکس

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر