جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به تامین زیرساختهای نرم افزاری، بررسی و اصلاح تجهیزات موجود سوخت مورد نیاز در نوروز براساس پیش بینی شمار مسافرتها تامین شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مراد حاصل مرادی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر روزانه یک میلیون و 350هزار لیتر بنزین دراستان بوشهر مصرف می شود.\n\nوی یادآورشد: این درحالی است که زیرساختهای موجود توان تامین 3.5میلیون لیتر سوخت در روز دارند و هیچ نگرانی در خصوص افزایش مصرف در ایام نوروز و تناسب آن با زیرساختها در استان بوشهر وجود ندارد. 
کد خبر: ۲۰۰۶۱
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به تامین زیرساختهای نرم افزاری، بررسی و اصلاح تجهیزات موجود سوخت مورد نیاز در نوروز براساس پیش بینی شمار مسافرتها تامین شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مراد حاصل مرادی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر روزانه یک میلیون و 350هزار لیتر بنزین دراستان بوشهر مصرف می شود.

\n\n

وی یادآورشد: این درحالی است که زیرساختهای موجود توان تامین 3.5میلیون لیتر سوخت در روز دارند و هیچ نگرانی در خصوص افزایش مصرف در ایام نوروز و تناسب آن با زیرساختها در استان بوشهر وجود ندارد. 

\n\n

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهرگفت:برای عرضه سوخت در روزهای تعطیل نوروزامکانات و زیرساختهای نرم افزاری و تجهیزات مجاری عرضه در مسیرهای اصلی و پرتردد مورد بررسی و اصلاح قرار گرفته اند. 

\n\n

حاصل مرادی اضافه کرد: تعداد 250 دستگاه نفت کش مسئولیت عرضه سوخت استان مجاری عرضه استان بوشهر را برعهده دارند که روزانه پنج میلیون لیتر فرآورده به جایگاهها عرضه می کنند . 

\n\n

وی بابیان اینکه رشد میزان مصرف سوخت استان بوشهر درنوروزسالهای گذشته بین هشت تا 10 درصد تعیین شده است گفت: بیشترین رشد مصرف بنزین نوروز برای سالجاری به میزان 20 درصد پیش بینی شده که با توجه به ورود مسافران نوروزی از 22 اسفند تا 15 فروردین در خصوص تامین و عرضه سوخت (بنزین، نفت گاز، گاز مایع و CNG) مورد نیازهیچ کمبودی نخواهیم داشت. 

\n\n

وی با تاکید براینکه مسافران کارتهای سوخت خود را به همراه داشته باشند گفت: در زمان حاضر 60 باب جایگاه عرضه سوخت به انضمام جایگاههای مسیرهای روستایی در استان بوشهر وجود دارد. 

\n\n

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر در خصوص کیفیت سوخت عرضه شده در این استان افزود: تمام فرآورده های سوختی از لحاظ کیفی دارای استانداردهای مورد تائید پالایشگاهها و استانداردهای داخلی کشور هستند. 

\n\n

حاصل مرادی گفت: نمونه بنزین تولیدی در پالایشگاهها و یا بنزین های وارداتی برای بررسی مشخصه های کیفی به آزمایشگاه مرکزی شرکت نفت فرستاده و پس از انطباق با استانداردها اجازه عرضه در جایگاههای سوخت صادر می شود. 

\n\n

وی یادآور شد: برای حفظ کیفیت سوخت در جایگاهها هر ماه چهار نوبت همه فرآورده های نفتی بررسی کیفی می شوند و اگر مشخصات فرآورده دچار تغییر شده باشد در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تخلیه مخزن اقدام و از فروش آن فرآورده پیشگیری می شود. 

\n\n

وی ادامه داد: تاکنون هیچ جایگاهی نداشته ایم که فرآورده ای خارج از استانداردهای کیفی در استان عرضه کند. 

\n\n

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت:از مجموع 60جایگاه عرضه سوخت 12 جایگاه در استان بوشهر بنزین سوپر عرضه می کنند .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر