چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی نزدیک به صفر می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، یونس خسروانی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور ارتقای خدمات تامین اجتماعی صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز شاهد ارائه خدمات متنوعی در استان هستیم.\n\nوی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهبود خدمات تامین اجتماعی در شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش ویژه مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان جم شاهد رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده باشیم.
کد خبر: ۲۰۰۷۶
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب تامین اجتماعی نزدیک به صفر می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس خسروانی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور ارتقای خدمات تامین اجتماعی صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز شاهد ارائه خدمات متنوعی در استان هستیم.

\n\n

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهبود خدمات تامین اجتماعی در شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش ویژه مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان جم شاهد رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده باشیم.

\n\n

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تلاش همه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم خبر داد و اضافه کرد: افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، یک جامعه بزرگ را شامل می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به مسئولیت سنگین سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به مردم، بیان کرد: تامین اجتماعی شهرستان جم نیز از شعب ممتاز استان بوشهر است و ظرفیت بسیار خوبی نیز برای ارتقا دارد.

\n\n

خسروانی با اشاره به تاکید مردم و مسئولان شهرستان جم برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان جم، پیگیری‌های لازم را در این زمینه داریم و از همه ظرفیت‌ها نیز برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

\n\n

وی با اشاره به واگذاری بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی به کارگزاری‌ها و برون‌سپاری خدمات، افزود: اقدامات لازم برای حذف مراجعات حضوری در حال انجام است و تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب نزدیک به صفر می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر