جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از برگزاری کارگاه یک روزه آشنایی با قوانین و مقررات گزینش در شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد. \n\nبه گزارش فکرشهر، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هدف از برگزاری این کارگاه را، اهمیت و ضرورت  آشنایی کارکنان دولت با قوانین و مقررات هسته گزینش بیان کرد.\n\nمحمدعلی پولادی افزود : تمامی کارکنان دولت باید در بدو استخدام با قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن آشنا شوند و هدف هسته گزینش دانشگاه نیزهمین می باشد .
کد خبر: ۲۰۰۷۸
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از برگزاری کارگاه یک روزه آشنایی با قوانین و مقررات گزینش در شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هدف از برگزاری این کارگاه را، اهمیت و ضرورت  آشنایی کارکنان دولت با قوانین و مقررات هسته گزینش بیان کرد.

\n\n

محمدعلی پولادی افزود : تمامی کارکنان دولت باید در بدو استخدام با قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن آشنا شوند و هدف هسته گزینش دانشگاه نیزهمین می باشد .

\n\n

وی همچنین درخصوص مراحل گزینش داوطلب گفت : تمام اطلاعات به دست امده در مراحل مختلف گزینش به صورت محرمانه در پرونده گزینش داوطلبان ثبت و ضبط می شود و افشای ان مجاز نمی باشد و با متخلفین ،طبق مقررات مربوطه برخورد می شود.

\n\n

در پایان کارگاه از شرکت کنندگان ،آزمونی با محتوای آموزش قوانین و مقررات گزینش گرفته شد .

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر