يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: لئوناردو دی کاپریو بازیگر معروف آمریکایی  از برنی سندرز، کاندیدای سوسیالیست دموکراتیک، در رقابت های انتخابات ریاست  جمهوری آمریکا حمایت کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از انتخاب، دی کاپریو که به تازگی موفق شده جایزه اسکار بهترین بازیگر را تصاحب کند، در اظهاراتی از برنی سندرز حمایت کرده است. دی کاپریو دلیل حمایت خود را توجه سندرز به مسئله محیط زیست و تاکیدات مکرر او در مناظره های انتخاباتی بر مشکل بزرگ " تغییرات آب و هوایی" بیان کرده است.
کد خبر: ۲۰۰۹۷
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: لئوناردو دی کاپریو بازیگر معروف آمریکایی  از برنی سندرز، کاندیدای سوسیالیست دموکراتیک، در رقابت های انتخابات ریاست  جمهوری آمریکا حمایت کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از انتخاب، دی کاپریو که به تازگی موفق شده جایزه اسکار بهترین بازیگر را تصاحب کند، در اظهاراتی از برنی سندرز حمایت کرده است. دی کاپریو دلیل حمایت خود را توجه سندرز به مسئله محیط زیست و تاکیدات مکرر او در مناظره های انتخاباتی بر مشکل بزرگ " تغییرات آب و هوایی" بیان کرده است.

\n\n

دی کاپریو در حمایت از سناتور سندرز گفته است: "به سخنان برنی سندرز در اولین مناظره ریاست جمهوری گوش کنید. سخنان زیبای الهام بخشی است.  وقتی او در مورد محیط زیست سخن می گوید. منظور من این است که وقتی آنان از هر کدام از نامزدهای انتخابات می پرسیدند مهم ترین مسئله ای که سیاره ما با آن روبرو است چیست، برنی سندرز ساده و صریح  گفت: "تغییرات آب و هوایی"  این برای من بسیار الهام بخش بود"

\n\n

حمایت هنرمندان و بازیگران از برنی سندرز به عنوان کاندیدای حزب دموکرات پیش از این هم سابقه دارد. "سارا سیلور من" کمدین  محبوب آمریکایی بارها از سندرز حمایت کرده است  و حتی در میتینگ انتخابایت  برنی در کالیفرنیا مجری برنامه بود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر