جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم دشتستان در مجلس مدعی شد:
به گزارش فکرشهر، وی در پایان خطاب به ابوترابی ـ رییس جلسه ـ اضافه کرد: سهام عدالت مشکلات خاص خود را داشته، چرا باید مسئولینش هورا بکشند که تحقیق و تفحص به نتیجه نرسیده، آیا همین دلیل بر...
کد خبر: ۲۰۱۵۳
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت خیلی وقت پیش در مجلس تصویب شده است، اظهارداشت: این طرح به دلیل خلاء قانونی اجرا نشده است که باید در آن بازنگری صورت گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی این نماینده، سیدمهدی موسوی نژاد در نشست علنی امروز ـ دوشنبه، 17 اسفند ماه ـ پیامی را خواند و مدعی شد که این پیام از سوی رییس سابق سهام عدالت به مدیر عامل کارخانه سیمان دشتستان می باشد.

\n\n

وی متن پیام را بدین شرح قرائت کرد: « سلام آقای مهندس از این که موسوی نژاد به هردلیلی از راهیابی به مجلس حذف شد خوشحالم و تبریک عرض میکنم امیدوارم با نماینده جدید میانه خوبی داشته باشید ضمنا تحقیق و تفحص از سهام عدالت هم داغش به دل نماینده قبلی ماند»

\n\n

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه در بعضی از آین نامه ها خلاءهای قانونی وجود دارد، ابرازداشت: بعضی از افرادی که از بیت المال سوء استفاده می کنند و برای کارگران مشکلاتی را ایجاد می کنند از این خلائ های قانونی استفاده می کنند، از به نتیجه نرسیدن طرح تحقیق و تفحص خوشحالند.

\n\n

وی اذعان داشت: چرا بعد از گذشت یکسال هنوز هیچ گزارشی از طرح سهام عدالت که در مجلس تصویب شده است ارائه نشده است.

\n\n

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی افزود: در طرح سهام عدالت بازنگری جامعی صورت گیرد تا مواردی که در مجلس به تصویب رسیده در دوره های بعدی به نتیجه برسد تا جلوی افرادی که به بیت المال دست اندازی میکنند گرفته شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی در پایان خطاب به ابوترابی ـ رییس جلسه ـ اضافه کرد: سهام عدالت مشکلات خاص خود را داشته، چرا باید مسئولینش هورا بکشند که تحقیق و تفحص به نتیجه نرسیده، آیا همین دلیل بر مشکلات آن ها نیست!! من اصرار دارم و خواهشم این است که بازنگری صورت گیرد تا عده ای که مشکل دارند و دستشان تا آرنج آغشته به بیت المال است به همین راحتی جان سالم به در نبرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فایل صوتی سخنان امروز موسوی نژاد در مجلس را می توانید از این جا دانلود نمایید.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر