سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان بوشهر از تجهیز و آماده‌سازی 70 مجتمع خدمات بین‌راهی استان بوشهر برای نوروز 95 خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حمیدرضا علم اظهار داشت: مجتمع‌های بین راهی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی لازم را دارند و امیدوار هستیم که بتوانیم خدمات‌رسانی بهینه را ارائه کنیم.\n\nوی به فارس گفت: هر 3 ماه یکبار به شکل منظم از مجتمع‌های بین راهی بازرسی می‌کنیم و نسبت به رفع نواقصات این مجتمع‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۰۱۷۲
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان بوشهر از تجهیز و آماده‌سازی 70 مجتمع خدمات بین‌راهی استان بوشهر برای نوروز 95 خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حمیدرضا علم اظهار داشت: مجتمع‌های بین راهی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی لازم را دارند و امیدوار هستیم که بتوانیم خدمات‌رسانی بهینه را ارائه کنیم.

\n\n

وی به فارس گفت: هر 3 ماه یکبار به شکل منظم از مجتمع‌های بین راهی بازرسی می‌کنیم و نسبت به رفع نواقصات این مجتمع‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود.

\n\n

مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان بوشهر خاطر نشان کرد: به مجتمع‌های بین‌راهی تذکر داده‌ایم در صورتی که تمهیدات لازم برای اقامه نماز مهمانان نوروزی را فراهم نکنند، قاطعانه با آنها برخورد می‌کنیم و باید نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی این اماکن به طور کامل، مهیای مهمانان نوروزی و گردشگران باشند.

\n\n

علم تصریح کرد: تمام مجتمع‌های بین راهی باید سرویس‌های بهداشتی مخصوص معلولان و جانبازان عزیز داشته باشند و کسانی که این مورد را رعایت نکنند، جریمه سنگین می‌شوند.

\n\n

وی بیان کرد: به پایانه‌های مسافربری در شهرستان‌های مختلف استان نیز تاکید کرده‌ایم که سرویس‌دهی مناسبی به مسافران داشته باشند و به ویژه در بحث اقامه نماز باید همکاری لازم را داشته و محیط مناسبی برای ادای فریضه نماز فراهم کنند.

\n\n

علم تبیین کرد: رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها باید برای نماز توقف کنند و تاکنون 2 راننده به دلیل عدم توقف برای نماز، جریمه و 2 هفته محروم شده‌اند.

\n\n

مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان بوشهر از تجهیز و آماده‌سازی 70 مجتمع خدمات بین‌راهی استان بوشهر برای نوروز 95 خبر داد و گفت: تجهیزات لازم برای پذیرایی و اقامه نماز پیش‌بینی شده و سرویس‌های بهداشتی با کیفیت مطلوب نیز مستقر شده است و خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر