چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر از شبانه‌روزی شدن نمازخانه‌های ساحلی استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عباس خشنود در نشست ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان بوشهر در چند سال اخیر با جدیت در راستای گسترش فرهنگ نماز در استان اهتمام داشته و چندین برنامه محوری و اساسی در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.\n\nوی افزود: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در راستای نهادینه کردن فرهنگ نماز به ویژه نماز جماعت اقدامات مهم انجام شده و شاهد بهبود وضعیت در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۲۰۱۷۴
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر از شبانه‌روزی شدن نمازخانه‌های ساحلی استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عباس خشنود در نشست ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان بوشهر در چند سال اخیر با جدیت در راستای گسترش فرهنگ نماز در استان اهتمام داشته و چندین برنامه محوری و اساسی در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

\n\n

وی افزود: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در راستای نهادینه کردن فرهنگ نماز به ویژه نماز جماعت اقدامات مهم انجام شده و شاهد بهبود وضعیت در سطح استان هستیم.

\n\n

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر خاطر نشان کرد: وزارت کشور در بخشنامه 9 ماده‌ای، نسبت به نهادینه ساختن نماز در ادارات و نهادها تاکید داشته‌اند که باید در اجرایی شدن این بخشنامه به شکل قانون‌مند اقدام شود.

\n\n

خشنود تصریح کرد: برای ایام نوروز نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده و امیدوار هستیم مسافران و مهمانان و گردشگران نوروزی بدون کوچکترین مشکلی نسبت به برپا داشتن نماز در اماکن گردشگری اقدام کنند.

\n\n

وی یادآور شد: برخی از نمازخانه‌ها در استان نیازمند امام جماعت است تا در ایام نوروز، خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

\n\n

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر از شبانه‌روزی شدن نمازخانه‌های ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز، نمازخانه‌های ساحلی استان شبانه‌روزی می‌شوند تا خدمات لازم را برای مهمانان نوروزی و گردشگران استان ارائه کنند.

\n\n

در این نشست، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای نهادینه ساختن فرهنگ نماز پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر