جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش آغاز شد. نمایندگان قرار است در این جلسه به بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده 235 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بپردازند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو و دوره‌های تحصیلات تکمیلی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب و لایحه حمایت از افراد دارای معلولیت نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.
کد خبر: ۲۰۱۸۸
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش آغاز شد. نمایندگان قرار است در این جلسه به بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده 235 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو و دوره‌های تحصیلات تکمیلی، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب و لایحه حمایت از افراد دارای معلولیت نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

\n\n

مجلس همچنین به بررسی لایحه ارزیابی زیست‌محیطی، لایحه الحاق یک تبصره به قانون اصلاح ماده 12 قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان، طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و طرح حمایت از احیاء و مردمت بافت‌های فرهنگی و تاریخی و توانمندسازی ساکنین آنها نیز خواهد پرداخت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر