يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته ساماندهی نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدحسین سلیمی جهرمی در گفت‌وگو ایسنا، با بیان اینکه در راستای استقرار نظام 3-3-6 موج تغییرات به متوسطه دوم و پایه دهم می‌رسد، اظهار کرد: این موضوع نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق در حیطه‌های مختلف است که نیروی انسانی نیز این جمله آنهاست.\n\nوی افزود: کمیته ای در همین زمینه تشکیل شده و مشغول بررسی راهکارهای ساماندهی، متناسب سازی و بهسازی نیروی انسانی است و برنامه‌هایش را تا اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۲۰۱
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته ساماندهی نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسین سلیمی جهرمی در گفت‌وگو ایسنا، با بیان اینکه در راستای استقرار نظام 3-3-6 موج تغییرات به متوسطه دوم و پایه دهم می‌رسد، اظهار کرد: این موضوع نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق در حیطه‌های مختلف است که نیروی انسانی نیز این جمله آنهاست.

\n\n

وی افزود: کمیته ای در همین زمینه تشکیل شده و مشغول بررسی راهکارهای ساماندهی، متناسب سازی و بهسازی نیروی انسانی است و برنامه‌هایش را تا اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد کرد.

\n\n

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی دروس جدید برای متوسطه دوم از سال آینده وارد جدول برنامه درسی می‌شود گفت: معلمان باید برای تدریس این دروس آموزش ببینند.

\n\n

وی تاکید کرد: نیاز به نیروی انسانی جدید و همچنین نیروی انسانی آموزش دیده برای دروس جدید هم در شاخه نظری و هم فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر