پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای خدمات‌رسانی به محرومان گروه‌های جهادی از ۲۳ اسفند تا ۲۵ فروردین در روستاهای محروم استان بوشهر مستقر می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر از  میزان، ذوالفقار عباسی‌فر در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در قالب طرح‌های نوروزی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز 95 بیش از 100 نفر در قالب  9 گروه جهادی از 23 اسفند تا 25 فروردین در روستاهای محروم حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۲۱۰
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای خدمات‌رسانی به محرومان گروه‌های جهادی از ۲۳ اسفند تا ۲۵ فروردین در روستاهای محروم استان بوشهر مستقر می‌شوند.
\n
\nبه گزارش فکرشهر از  میزان، ذوالفقار عباسی‌فر در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در قالب طرح‌های نوروزی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز 95 بیش از 100 نفر در قالب  9 گروه جهادی از 23 اسفند تا 25 فروردین در روستاهای محروم حضور پیدا می‌کنند.

\n\n

وی یکی از ماموریت‌های بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی دانست و افزود:  با همکاری اقشار مختلف بسیج به خصوص بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی، بسیج محلات و بسیج جامعه پزشکی محرومیت‌زدایی در اعزام گروهای جهادی به روستاها و مناطق کم برخوردار استان انجام می‌شود.

\n\n

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این گروه‌های جهادی متناسب با توان علمی و تخصص و در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی، فرهنگی و اجتماعی،  بهداشت و درمان خدمات ارائه می‌کنند.

\n\n

وی با اشاره به  باز خورد حضور گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: حضور این گروه‌ها در مناطق محروم استان آثار و برکات ارزشمندی برای شرکت کنندگان در این طرح‌ها و اهالی روستاها به همراه دارد.

\n\n

عباسی‌فر اعزام جهادگران به اردوهای جهادی را یک حرکت اجتماعی دانست و افزود: این حرکت که با ارزش‌ها، هنجارها و باورهای اعتقادی عجین است از تعالیم دینی گرفته شده و به جریانی میدانی و اثرگذار در جامعه تبدیل شده است.

\n\n

مسئول بسیج سازندگی سپاه  امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: این اردوهای نقش اساس در محتوا بخشی به اوقات فراغت جوانان را دارد که این اوقات در شکل‌گیری ارزش‌ها، باورها و گسترش فرهنگ بومی، اسلامی و دینی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی حرکت‌های جهادی اقتصاد مقاومتی است عنوان کرد: گروه‌های جهادی علاوه بر فعالیت‌های تخصصی افکار عمومی را نسبت به اهمیت اقتصاد درون‌زا متناسب با شرایط بومی و اقلیمی استان برای تحقق گفتمان اقتصاد مقاومتی آگاه می‌کنند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر