شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: خصوصی‌سازی در ورزش باید جدی گرفته شود که این امر نیازمند اندیشه‌ای جدید است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، امیررضا خادم در نشست با مسئولان ورزش قهرمانی، همگانی، مدیران باشگاه‌ها، خیران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان اصفهان، اظهار کرد: باید با همفکری و تبادل نظر و یک اندیشه نو خصوصی سازی را به طور جدی در ورزش مطرح کرد که البته ما نیز در 15 استان هر هفته چنین نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۲۰۲۵۲
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۶

فکرشهر: معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: خصوصی‌سازی در ورزش باید جدی گرفته شود که این امر نیازمند اندیشه‌ای جدید است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، امیررضا خادم در نشست با مسئولان ورزش قهرمانی، همگانی، مدیران باشگاه‌ها، خیران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان اصفهان، اظهار کرد: باید با همفکری و تبادل نظر و یک اندیشه نو خصوصی سازی را به طور جدی در ورزش مطرح کرد که البته ما نیز در 15 استان هر هفته چنین نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم.

\n\n

وی ادامه داد: در این نشست‌ها انتقادات جدی مطرح شد که هیچ‌کدام به منزله زیر سؤال بردن تلاش مسئولان ورزش هیچ مدیری نیست بلکه جلساتی درون‌گروهی است تا بتوان با پیدا کردن راهکارهایی به ورزش کمک کنیم.

\n\n

محمد سلطان‌حسینی- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این نشست گفت: وزارت ورزش و جوانان و معاونت حقوقی و امور استان‌های این وزارت خانه از حدود یک سال قبل مواردی را در حوزه ارزیابی عملکرد و شاخص‌هایی که برای حوزه‌های مختلف ورزش اعم از ورزش همگانی، قهرمانی و... تدوین کرد تا ورزش را به سرمنزل مقصود برساند.

\n\n

وی با اشاره به دریافت گزارش‌های عملکردی هیات‌ها، تصریح کرد: در تمام ابعاد این شاخص‌ها مسیر را برای ما مشخص کرده تا از موازی کاری جلوگیری کنیم و تنها به شاخص‌های منجر به بهره‌وری بهتر در ورزش بپردازیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر