پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت 18 اسفندماه روز بوشهر، 22 زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر آزاد شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، ظهر امروز در آیینی با حضور شهردار، رئیس‌کل دادگستری استان، قائم‌مقام ستاد دیه کشور 22 زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر از زندان آزاد شدند.\n\nرئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: خوشحالیم که بار دیگر با اقدام خیر و همت شورا و شهرداری بوشهر، 22 نفر در آستانه سال جدید به جمع خانواده باز می‌گردند.
کد خبر: ۲۰۲۶۷
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: به مناسبت 18 اسفندماه روز بوشهر، 22 زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر آزاد شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، ظهر امروز در آیینی با حضور شهردار، رئیس‌کل دادگستری استان، قائم‌مقام ستاد دیه کشور 22 زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر از زندان آزاد شدند.

\n\n

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: خوشحالیم که بار دیگر با اقدام خیر و همت شورا و شهرداری بوشهر، 22 نفر در آستانه سال جدید به جمع خانواده باز می‌گردند.

\n\n

علی جمادی اضافه کرد: این تعداد زندانی جرائم غیرعمد 16 میلیارد ریال بدهی داشتند که 9 میلیارد آن بخشید شد و با پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال به شاکیان، از زندان آزاد شدند.

\n\n

وی گفت: ستاد دیه استان با پیگیری که داشت رضایت‌بخشی از شاکیان را جلب کرد تا با رقم کمتری بتوان زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کرد.

\n\n

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشتیم و به‌طوری‌که امسال 80 زندانی جرائم غیرعمد در استان از زندان آزاد شدند.

\n\n

شهردار بوشهر نیز گفت: اتفاق امروز بار دیگر نشان داد که مردم نوع‌دوست نظام اسلامی، به نیروی انسانی به‌عنوان یک ابزار هم توسعه توجه دارند و جای شکر است که شاهد آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد هستیم.

\n\n

غلامعلی میگلی‌نژاد اضافه کرد: انتظار است با تلاش و پیگیری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر