جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فیلم کوتاه صراحی کاری از سعید نجاتی است که پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگون امتیازات مطلوبی را از آن خود کرده است و اکنون برگزیده جشنواره فیلم آیات بوشهر شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس،‌ صُراحی فیلم کوتاهی به مدت 17 دقیقه است که در روزهای پایانی سال 93 به تولید رسید و با توجه به خاص بودن موضوع پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگون رتبه‌های مطلوبی را کسب کرد.\n\nاین فیلم کوتاه به عنوان برگ برنده‌ای برای سعید نجاتی هنرمند قمی که کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است،‌ محسوب می‌شود و از آن برای حضور در جشنواره‌‌ها بهره می‌برد.
کد خبر: ۲۰۴۴۵
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: فیلم کوتاه صراحی کاری از سعید نجاتی است که پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگون امتیازات مطلوبی را از آن خود کرده است و اکنون برگزیده جشنواره فیلم آیات بوشهر شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس،‌ صُراحی فیلم کوتاهی به مدت 17 دقیقه است که در روزهای پایانی سال 93 به تولید رسید و با توجه به خاص بودن موضوع پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگون رتبه‌های مطلوبی را کسب کرد.

\n\n

این فیلم کوتاه به عنوان برگ برنده‌ای برای سعید نجاتی هنرمند قمی که کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است،‌ محسوب می‌شود و از آن برای حضور در جشنواره‌‌ها بهره می‌برد.

\n\n

\n\n

صراحی به روایت طلبه جوانی می‌پردازد که به‌تازگی به خانه‌ای نقل‌ مکان کرده و با خواسته زن همسایه مربوط به نگهداری شیئی روبه‌رو می‌شود و ماجراهایی پیش می‌آید که روایت زندگی امروز در جامعه ماست.

\n\n

شاید یکی از عواملی که موجب شده صراحی در مدت کوتاه پس از تولید، خوش بدرخشد حضور عوامل حرفه‌ای در تولید و تدوین است که نظر هیئت‌های انتخاب و داوران را به خود جلب کرده است.

\n\n

علی توکلی و سعید نجاتی نویسندگی صراحی را عهده دار بودند و منصور حیدری نیز به عنوان تصویربردار حرفه‌ای در کنار کارگردان برای تولید این فیلم حضور داشت.

\n\n

تدوین صراحی را سعید نجاتی و عماد ابوعطا املشی، صدابرداری را مجید نجاتی و صداگذاری آن را بهروز شهامت برعهده داشتند.

\n\n

\n\n

از دیگر عوامل فیلم کوتاه صراحی می‌توان به دستیار تصویر محمود حسینی پناه،‌ دستیار تدوین مهتاب ابراهیمی،‌ امور فنی سیامک عسگری، دستیار کارگردان وحید موحدی و طراح گریم مریم دانش اشاره کرد.

\n\n

همچنین دستیار صداگذار شاهین خاکپور، منشی صحنه پگاه انصاری،‌ مدیر تولید امید اکبریان و رضا دهقان و مشاور مذهبی حجت‌الاسلام سجاد شمس اللهی هستند.

\n\n

تهیه کنندگی این فیلم کوتاه را نیز انجمن سینمای جوانان تهران عهده‌دار بوده و حسین فرضی‌زاد، سحر عبداللهی، یوسف یزدانی، اسفندیار ابراهیمی و محمد قمرزاده در این اثر ایفای نقش کردند.

\n\n

صراحی از سال گذشته تا کنون در جشنواره‌های نماز و نیایش به روایت دوربین، فیلم کوتاه رضوی، فیلم کوتاه تهران، مهر محرم، آیات بوشهر، قرآن و عترت، مدرسه عشق، هفته فیلم و عکس قم، بینالود، بهار، موج، حسنات، شمسه، اشراق، نگاه رضوی، جشنواره مذهب امروز ایتالیا و جشنواره کورتیزونی ایتالیا شرکت کرده و توانسته نام هنر قم را پر آوازه کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر