جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای برنامه‌های آموزشی تخصصی مداحی در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد و در این مسیر نباید هیچگونه کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید مورد توجه ما باشد و اگر برنامه‌های دینی و مذهبی، کم‌محتوا و ضعیف برگزار شوند نمی‌توانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۲۰۴۴۸
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای برنامه‌های آموزشی تخصصی مداحی در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد و در این مسیر نباید هیچگونه کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید مورد توجه ما باشد و اگر برنامه‌های دینی و مذهبی، کم‌محتوا و ضعیف برگزار شوند نمی‌توانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای برنامه‌های آموزشی تخصصی مداحی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مختلف برگزار شده است.

\n\n

محمودی‌نیا با تاکید بر لزوم شناسایی آسیب‌های مداحی در استان تصریح کرد: آسیب‌های حوزه مداحی و هیئات مذهبی باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و برای رفع آنها تلاش شود.

\n\n

حجت‌الاسلام حسین شیخی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: مردم دشتستان مردمی مومن متدین و عاشق مکتب اهل بیت (ع) هستند که در بخشش مال و جان خود در راه اهل بیت رسول‌الله دریغ نمی‌کنند و از اینکه دشتستان را برای این نشست انتخاب کردید تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای شما عزیزان باشیم.

\n\n

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز و در ایام فاطمیه دوم (س)، برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد و هیئت‌های مذهبی دشتستان مشارکت خواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر