فکرشهر: 35 مدیر برتر دستگاه های اجرایی، بانک، شرکت های صنعتی و موسسات درمانی در حوزه تکریم ارباب رجوع در دشتستان تجلیل شدند.
\n\n
به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دشتستان در آیین تجلیل از این مدیران گفت: خدمت رسانی بهینه و شایسته به مردم از اهداف و برنامه های مهم و مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.
\n\n
ارسلان زارع افزود: در راستای نظارت و ارتقای خدمات رسانی مطلوب تر دستگاه ها و نهادهای دولتی و موسسات عام المنفعه به مردم گروه ارزیابی شهرستان بر اساس شاخص های مورد نظر اقدام به معرفی دستگاه های برتر در این حوزه کرده است.
\n\n
\n\n
وی بیان داشت: در این ارزیابی آن دسته از دستگاه های دولتی و خصوصی و نهادها و شعبه های بانکی که موفق شدند حداقل 70 نمره از 100 نمره را کسب کنند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
\n\n
زارع اظهار داشت: رعایت حقوق مصرف کنندگان، شناسایی آسیب ها و نقاط قوت و ضعف مجموعه های خدمتگزار و رفع این موارد از اهداف مهم این برنامه است.
\n\n
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بوشهر نیز گفت: شناسایی و معرفی دستگاه های برتر درامر خدمت شایسته به مردم، شناسایی دستگاه های کم کار دراین خصوص و ترغیب آنها برای رعایت حقوق ارباب رجوع و مصرف کنندگان از اهداف مهم این انجمن است.
\n\n
مسلم رنجبر گفت: ارزیابی های استانی دستگاه های خدمت رسان در استان در حال انجام است و بزودی دستگاه های برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان معرفی می شوند.
\n\n
وی گفت: در هر شهرستان یک انجمن فعال است و در دوره های مختلف دستگاه های برتر با اهداء لوح مورد تقدیر قرار می گیرند.
\n\n
\n