سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دیوارنویسی ازجمله صدها شماره تلفن همراه برای منازل اجاره ای در خیابان ساحلی بندرگناوه چشم انداز این نقطه از شهر را در آستانه ایام تعطیلات نوروز و ورود گردشگران، نازیبا و بدنما کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، علاوه براین نقطه، در مسیرهای پرتردد این شهر، کمتر دیوار یا حتی تاسیسات برق شهر و هر سازه دیگری وجود دارد که با اسپری های رنگی شماره تلفنی برای خانه اجاره ای روی آن نوشته نشده باشد. \n\n
کد خبر: ۲۰۴۶۶
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: دیوارنویسی ازجمله صدها شماره تلفن همراه برای منازل اجاره ای در خیابان ساحلی بندرگناوه چشم انداز این نقطه از شهر را در آستانه ایام تعطیلات نوروز و ورود گردشگران، نازیبا و بدنما کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علاوه براین نقطه، در مسیرهای پرتردد این شهر، کمتر دیوار یا حتی تاسیسات برق شهر و هر سازه دیگری وجود دارد که با اسپری های رنگی شماره تلفنی برای خانه اجاره ای روی آن نوشته نشده باشد. 

\n\n

\n\n

عدم برخورد جدی با پدیده دیوار نویسی در شهر گناوه سبب شده تا روز به روز بر تعداد چنین نوشته هایی افزوده شود. 

\n\n

مدیر امور شهری شهرداری گناوه گفت: شهرداری بجد بدنبال شناسایی متخلفان این اقدام ناشایست است و در این راستا از این نقاط عکسبرداری و تصویربرداری شده و به امور حقوقی شهرداری ارایه شده است. 

\n\n

حیدر حیدریه افزود: با تاکید دادستان شهر تمامی مستندات موجود جمع آوری و به این مرجع قضایی ارایه تا با متخلفان برخورد شود. 

\n\n

\n\n

شهر گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر در طول سال بخصوص ایام نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان بخصوص در ساحل و بازار تجاری می شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر