سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس فدارسیون وزنه بر داری ایران نیز گفت: محسن بهرام زاده وزنه بردار قدرتمند بوشهری سال گذشته در مسابقات آسیایی قزاقستان نائب قهرمان شد و امسال...
کد خبر: ۲۰۵۱
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:  حمایت خود را در حد توان از تمامی رشته‌های ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی انجام می‌دهیم.
 
به گزارش فکرشهر،  دکترمصطفی سالاری در نشست با رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه نام وزنه برداری ایران با حسین رضازاده پهلوان ارزشمند ایران اسلامی عجین شده اظهار کرد:  حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری در استان بوشهربین 30 استان کشور نشان دهنده استعدادهای نهفته در این استان بوده که وظیفه ما برای حمایت از رشته وزنه برداری سنگین‌تر می‌کند.
 
وی تصریح کرد: ما در حد توان از تمامی رشته‌ها در بخش همگانی و قهرمانی حمایت لازم انجام می‌دهیم تا جوانان این استان در عرصه ملی و فراملی کسب افتخار کنند.
 
دکترسالاری بیان کرد: ورزشکاران توفیق‌هایی که در ورزش‌های قهرمانی کسب می‌کنند، سبب گسترده شدن ورزش همگانی در جامعه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مدیریت ورزش و جوانان استان با وجود کمبود اعتبار افتخارات واقدامات بزرگی برای استان به ارمغان آورده ، تصریح کرد: بودجه فعلی ورزش استان، جوابگوی 5 درصد جامعه ورزشی است ولی مدیر کل ورزش وجوانان استان بخوبی  از عهده مشکلات ورزش برآمده است.
 
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مطالبات ورزشکاران استان بحق است وامکانات ورزشی استان جوابگوی آنان نبوده ولی تمام تلاشمان برای ارتقا سطح ورزش استان در بخش نرم افزاری و زیرساخت ها به کار می‌گیریم.
 
دکتر  سالاری اظهار کرد: در هفته آینده مبلغ 15 میلیون تومان به هیئت وزنه برداری استان بوشهر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت می شود.
 
وی با تقدیر از نخستین مدال آو آسیایی استان بوشهر محسن بهرام زاده  در وزنه برداری بیان کرد: این جوان برومند می تواند با کسب مدال جهانی مسابقات وزنه برداری که آبانماه امسال در قزاقستان برگزارمی‌شود، اقبال مدیران را برای کمک به رشته وزنه برداری بیشتر کند.
 
رئیس فدارسیون وزنه بر داری  ایران نیز گفت: محسن بهرام زاده وزنه بردار قدرتمند بوشهری سال گذشته در مسابقات آسیایی قزاقستان نائب قهرمان شد و امسال این وزنه بردار به مسابقات جهانی قزاقستان اعزام می‌شود.
 
 حسین رضازاده با بیان اینکه رشته وزنه برداری یک رشته رکوردی و پهلوانی است اظهار کرد:  رشته وزنه برداری با وجود اینکه یک رشته مدال آور درالمپیک است، از نبود امکانات فنی و بودجه ناکافی در سطح استانها رنج می برد و نیازمند حمایت‌های مالی توسط مسئولان ارشد استان است.

وی تصریح کرد: استان بوشهر در تمامی رده‌های سنی دارای در رشته وزنه‌برداری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: محسن بهرام زاده نخستین وزنه برداراین استان است که توانست سال گذشته در مسابقات آسیایی قزاقستان نایب
قهرمان شود.

رضازاده با بیان اینکه این وزنه بردار بوشهری امسال به مسابقات جهانی اعزام می شود گفت: باید این جوان پهلوان بوشهری مورد حمایت ویژه قرارگیرد تا در مسابقات جهانی قزاقستان که آبانماه برگزار می‌شود بتواند طلای وزن 105 کیلوگرم را از آن خود کند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این نشست ضمن تشکر بابت همراهی و حمایت استاندار از جامعه ورزشی استان، اظهار داشت: صبح امروز با حضوررئیس فدراسیون وزنه برداری مجمع انتخاباتی استان برگزار شد و مهدی بهرام زاده فرزند بهرام بهرام زاده که سالیان طولانی برای رشته وزنه برداری استان زحمت کشیده، به مدت چهار سال با اخذ 19 رای عهده دار ریاست این هیئت شد.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر اشرافیت کامل بر حوزه ورزش و جوانان دارند، افزود: دکتر سالاری با وجود حجم بالای کاری که در استان و کشور
دارند، هرگاه فرصتی فراهم شود حمایت خود را از ورزشکاران و قهرمانان استان دریغ نمی کنند و از مسائل ریز و درشت ورزش استان باخبر هستند. /ص

منبع: پرتال استانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر