چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: ادعای برخی افراد مبنی بر مهندسی شدن انتخابات هفتم اسفند واقعیت ندارد و براساس فرمایش های رهبر معظم انقلاب باید رای مردم را پذیرفت.\n\n به گزارش فکرشهر از خلیج فارس، این اظهارات فرماندار بوشهر در واکنش به ادعای عجیب یکی از مدیران احمدی نژادی استان می باشد که در همایش اصولگرایان بوشهر مدعی شد که دولت انتخابات اخیر را مهندسی کرده است.
کد خبر: ۲۰۵۳۹
سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: ادعای برخی افراد مبنی بر مهندسی شدن انتخابات هفتم اسفند واقعیت ندارد و براساس فرمایش های رهبر معظم انقلاب باید رای مردم را پذیرفت.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از خلیج فارس، این اظهارات فرماندار بوشهر در واکنش به ادعای عجیب یکی از مدیران احمدی نژادی استان می باشد که در همایش اصولگرایان بوشهر مدعی شد که دولت انتخابات اخیر را مهندسی کرده است.

\n\n

نصرالله شفیعی در این همایش که عبدالکریم جمیری نماینده کنونی بوشهر میزبان آن بود، ادامه داد: ما دوست داریم انتخاباتی برگزار شود که مردم رای واقعی خودشان را بدهند و کسانی در پشت صحنه مهندسی نکنند و قطعا مردم در آینده جواب همه این مهندسی های غلط را خواهند داد.

\n\n

حالا حسن ابراهیمی در واکنش به این بهانه گیری اصولگرایان تندرو گفت: نظام جمهوری اسلامی فضا را برای اظهار نظر مردم فراهم کرده به همین دلیل مردم صاحب رای و تاثیرگذار بر سرنوشت خود هستند.

\n\n

رای مردم را بپذیریم

\n\n

به نوشته ایرنا، وی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با بیان اینکه ممکن است نتیجه انتخابات مطابق سلیقه ما نباشد، تصریح کرد: انتخاب خوب و بد نداریم و آنچه در این شرایط لازم است پذیرفتن و احترام گذاشتن به رای و نظر مردم است، به همین دلیل نباید به برخی از عنوان ها مثل مهندسی شدن انتخابات متوسل شد.

\n\n

هیچ شکایتی از نامزدها دریافت نشد

\n\n

ابراهیمی گفت: انتخابات هفتم اسفند یکی ازانتخاباتهای کم حرف و حدیث در دهه گذشته است به گونه ای که هیچ شکایتی از سوی نامزدهای فعال، ستادها و بخشهای دیگر به فرمانداری نرسید و صحت انتخابات نیز از سوی هیاتهای اجرایی و نظارت در زمان مقرر تائید شد و در انتظار تایید نهایی از سوی شورای نگهبان هستیم.

\n\n

فرماندار بوشهرگفت: با همکاری و همراهی مردم، بخشهای نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی، نامزدهای انتخابات، هیاتهای اجرایی و نظارت در هفتم اسفند انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد.

\n\n

وی همچنین از نامزدهایی که تکلیف مدارانه و اخلاق مدارانه در عرصه انتخابات ورود و به رای مردم تمکین کرده اند تشکر و قدردانی کرد.

\n\n

استفاده از ظرفیت های بوشهر برای ایام نوروز

\n\n

فرماندار بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز گفت: نوروز فرصتی برای معرفی فرهنگ، تمدن، پیشینه ، ارزشها و باورهای استان بوشهراست.

\n\n

ابراهیم افزود: بوشهربا داشتن مردمی مومن و معتقد نماد اعتدال، مهربانی، عاطفه و فرهنگ دوستی است در این ارتباط مسئولان باید زمینه خدمات رسانی را به میهمانان فراهم و مردم استان نیز با همین روحیه مبلغ فرهنگ و تمدن استان باشند.

\n\n

وی تاکید کرد: با جبران کاستیها و تقویت ظرفیتها و قابلیتهای موجود همه ساز و کارهای لازم برای خدمات رسانی بهینه به میهمانان نوروزی در استان با همکاری همه دستگاههای ذیربط فراهم شود.

\n\n

فرماندار بوشهر برضرورت حفظ حرمتها و ارزشها و دوری از افراط و تفریط درمناسبت های سیاسی و اجتماعی برای داشتن فضایی سالم تاکید کرد.

\n\n

وی اجرای بموقع پروژه های عمرانی که حق مردم است وتوجه به جزیره خارگ با توجه به موقعیت حساس و استراتژیک آن را مورد تاکید قرار داد.

\n\n

فرماندار بوشهر همچنین تقویت تشکلهای مردم نهادی که در چارچوب مقررات تشکیل شده اند را از برنامه های خود معرفی کرد و گفت: مشارکت و همراهی مردم براساس مقررات از راه تشکلهای مردم نهاد امکان پذیر است لذا باید از این تشکلها حمایت شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر