جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: لیلا رجبی نماینده ایران در رشته دوو میدانی به مسابقات المپیک 2016 ریو می رود.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، لیلا رجبی در مسابقات جهانی دو و میدانی جام کازانف در رشته پرتاب توانست با پرتابی معاد 04/18 متر سهمیه المپیک ریو را به دست‌آورد و نخستین بانوی المپیکی پرتاب وزنه ایران شد.\n\n
کد خبر: ۲۰۷۱۱
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: لیلا رجبی نماینده ایران در رشته دوو میدانی به مسابقات المپیک 2016 ریو می رود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، لیلا رجبی در مسابقات جهانی دو و میدانی جام کازانف در رشته پرتاب توانست با پرتابی معاد 04/18 متر سهمیه المپیک ریو را به دست‌آورد و نخستین بانوی المپیکی پرتاب وزنه ایران شد.

\n\n

\n\n

وی قهرمانی پرتاب وزنه آسیا و همسر پیمان رجبی دونده ایرانی است و برای کشور زادگاهش بلاروس مقام‌های نایب قهرمانی سال 2005 پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا در پرتقال و مقام چهارمی جوانان جهان در جامائیکا را بدست آورد.

\n\n

او در سال 1386 با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از دریافت تابعیت ایرانی و گرایش به دین اسلام با نام لیلا رجبی در بوشهر زندگی کند.

\n\n

ورزشکار دو و میدانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره پونا 2013، برنز گوانگجو 2009 و مدال برنز کوبه 2011 شد و همچنین در بازیهای آسیایی اینچئون 2014 مدال نقره را به دست آورد.

\n\n

وی در خصوص المپیک ریو گفت:تمامی رقیبانم درریو از بهترین ها هستند و سعی می کنم بتوانم به فینال راه پیدا کنم و تمام تلاشم را برای کسب مدال ریو خواهد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر