چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس پلیس راه بوشهر گفت: باتوجه به همکاری و رعایت نکته های ایمنی از سوی رانندگان از اول فروردین تاکنون هیچ تصادف فوتی در محورهای ارتباطی استان رخ نداده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: البته چند مورد تصادف خسارتی و جرحی در محورهای مختلف ارتباطی استان بوشهر رخ داده است. \n\nوی تشریح کرد: با توجه به ناپایداری جوی و احتمال بارندگی و لغزندگی معابر و جاده ها توصیه می شود رانندگان نسبت به رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی و بستن کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو توجه داشته باشند. 
کد خبر: ۲۰۷۲۴
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۶

فکرشهر: رئیس پلیس راه بوشهر گفت: باتوجه به همکاری و رعایت نکته های ایمنی از سوی رانندگان از اول فروردین تاکنون هیچ تصادف فوتی در محورهای ارتباطی استان رخ نداده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: البته چند مورد تصادف خسارتی و جرحی در محورهای مختلف ارتباطی استان بوشهر رخ داده است. 

\n\n

وی تشریح کرد: با توجه به ناپایداری جوی و احتمال بارندگی و لغزندگی معابر و جاده ها توصیه می شود رانندگان نسبت به رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی و بستن کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو توجه داشته باشند. 

\n\n

پاپری اظهار کرد: در زمان حاضر ترافیک در سطح محورهای ارتباطی استان بوشهر روان و سبک است ولی پیش بینی می شود تا ساعات دیگر حجم محورهای ورودی استان سنگین شود. 

\n\n

وی یادآور شد: محورهای ارتباطی کنارتخته - دالکی، دیلم - گناوه، برازجان - بوشهر و برازجان - گناوه از محورهای پرتردد با ترافیک سنگین استان به شمار می روند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر