جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
چهارشنبه شب؛
به گزارش فکرشهر، این حریق از نیزارهایی که در اراضی نیروی دریایی ارتش بوده آغاز شده و آتش نشانی بوشهر از ساعت 22:45 دقیقه وارد صحنه گردید...
کد خبر: ۲۰۷۶۷
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: آتش سوزی گسترده در شرق خیابان آیت الله طالقانی شهر بوشهر پس از حدود یک ساعت و نیم مهار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این حریق از نیزارهایی که در اراضی نیروی دریایی ارتش بوده آغاز شده و آتش نشانی بوشهر از ساعت 22:45 دقیقه وارد صحنه گردید.

\n\n

در زمان انتشار این گزارش، حریق مهار شده و عملیات لکه گیری توسط تیم امداد نیروی دریایی ارتش در حال انجام است.

\n\n

*از توسعه آتش به لوله گاز شهر جلوگیری شد

\n\n

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر گفت: آتش سوزی از نیزارهای حریم نیروی دریایی ارتش آغاز شده و به دلیل سرعت زیاد باد، شدیدا در حال توسعه به مناطق دیگر بود.

\n\n

داریوش وحدتی در گفتگو با خلیج فارس افزود: تجهیزات و امدادگران آتش نشانی بوشهر از خارج اراضی نیروی دریایی و مجاور شهرک نیایش به سمت آتش حمله ور شده و خوشبختانه با وجود سرعت زیاد باد، از گسترش آن خصوصا به سمت لوله گاز شهری جلوگیری به عمل آمد.

\n\n

به گفته وی، عملیات اطفا این حریق گسترده یک ساعت و نیم طول کشید و پس از آن عملیات لکه گیری برعهده نیروهای امداد نیروی دریایی گذاشته شد.

\n\n

این مقان مسئول درباره منشا آتش سوزی گفت: هنوز دقیقا دلیل این حادثه مشخص نیست، ولی نیزارها به دلیل ویژگی خاص شان در برابر کوچکترین حریق واکنش گسترده ای نشان می دهند، کمااینکه طی ماههای گذشته نظیر چنین آتش سوزی هایی در سه راه عالیشهر یا اطراف میدان آزادی بوشهر داشته ایم، ولی به این گسترده گی نبود.

\n\n

تصاویر زیر در شبکه های اجتماعی از این حادثه منتشر شده است:

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر