سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد: شکارچیان متخلف در ارتفاعات کوه بیرمی تنگستان با اطلاع از کمین ماموران محیط زیست لاشه کل وحشی را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب به روستاهای اطراف گریختند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ماموران یگان حفاظت محیط زیست تنگستان پس از اطلاع از حضور تعدادی شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات کوه بیرمی منطقه خاییز بطور نامحسوس اقدام به کمین در مسیرهای بازگشت متخلفان کردند.\n\n
کد خبر: ۲۰۸۳۷
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد: شکارچیان متخلف در ارتفاعات کوه بیرمی تنگستان با اطلاع از کمین ماموران محیط زیست لاشه کل وحشی را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب به روستاهای اطراف گریختند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ماموران یگان حفاظت محیط زیست تنگستان پس از اطلاع از حضور تعدادی شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات کوه بیرمی منطقه خاییز بطور نامحسوس اقدام به کمین در مسیرهای بازگشت متخلفان کردند.

\n\n

\n\n

این گزارش حاکی است: شکارچیان که درساعت 20:30 جمعه شب درحال بازگشت به خانه بودند درنزدیکی روستای مخدان، ازکمین ماموران اطلاع یافته و با توجه به نزدیکی به روستا و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

\n\n

براساس این گزارش، ماموران محیط زیست پس از تعقیب وگریز از آنها لاشه یک راس کل وحشی، دوعدد کوله پشتی کشف کردند.

\n\n

در این گزارش آمده است: یکی ازمتخلفان توسط ماموران شناسایی و دستور احضاروی از طریق مقام قضایی شهرستان تنگستان صادر شده است.

\n\n

ارتفاعات کوه بیرمی تنگستان به تازگی از سوی شورای عالی محیط زیست بعنوان منطقه حفاظت شده مصوب شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر