سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در یک نشست مطرح شد:
فکرشهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: در آینده‌ای نزدیک یک بالگرد تحویل استان بوشهر خواهد شد...
کد خبر: ۲۰۸۸۸
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵

فکرشهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: در آینده‌ای نزدیک یک بالگرد تحویل استان بوشهر خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر چرخ‌ساز در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: اقدامات بسیار مهمی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران صورت گرفته است و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا شده است.

\n\n

وی با اشاره به خدمات‌دهی هزار و ۲۷۳ پایگاه امدادرسانی در سطح کشور، اضافه کرد: بیش از هزار تیم ایمنی و سلامت نیز در محورها مستقر هستند.

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار امدادگر جمعیت هلال احمر در دو هزار و ۲۷۳ پایگاه ثابت و سیار آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی هستند.

\n\n

وی با اشاره به نیاز استان بوشهر به احداث آشیانه بالگرد امدادی، بیان کرد: با احداث این آشیانه فضای خوب و زیرساخت مناسبی برای آشیانه بالگرد امداد و نجات و سایر موارد این بخش در بوشهر فراهم‌ خواهد شد.

\n\n

چرخ‌ساز با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک یک بالگرد تحویل استان بوشهر خواهد شد، گفت: وضعیت استان بوشهر در زمینه امداد و نجات مطلوب است و در نظر داریم تا این استان را هر چه بیشتر تقویت و پشتیبانی کنیم.

\n\n

مصطفی سالاری نیز در این نشست اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عموم مردم تعلق دارد و خارج از دیدگاه‌های سیاسی و نژادی و قومیتی به تمام مردم خدمت امدادی و فرهنگی ارائه می‌کند.

\n\n

وی، استقرار بالگرد امداد و نجات در استان بوشهر را ضروری دانست و از اختصاص یک قطعه زمین به‌منظور احداث پایگاه دارای پد بالگرد و آشیانه بالگرد با هزینه استانداری تأکید کرد.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: باید در اسرع وقت زیرساخت‌هایی که برای این مهم در استان بوشهر فراهم شده، تکمیل شود و با همکاری سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور، بالگرد مورد نیاز در بوشهر استقرار یابد.

\n\n

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به خدمات مطلوب هلال احمر در ایام نوروز بیان کرد: پایگاه‌های دریایی، ساحلی و امداد جاده‌ای هلال احمر در استان بوشهر خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

\n\n

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده جمعیت هلال احمر اظهار داشت: خدمت کردن برای نجات جان انسان‌ها از دید خداوند دور نخواهد ماند و خیر و برکت آن در زندگی انسان‌ها نمایان خواهد شد.

\n\n

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر گفت: در استان بوشهر ۱۴۱ تیم عملیاتی با ۴۷۳ نیرو شامل ۱۱ پرستار، ۲۷۸ نجات‌گر، ۱۸۴ امدادگر فعالیت دارند که با شش آمبولانس، شش قایق، شش خودرو نجات و یک ست هیدرولیک خدمات‌دهی می‌کنند.

\n\n

حسین درویشی با اشاره به فعالیت شش پزشک و ۸۹ پیراپزشک، خاطرنشان کرد: ۶۲۵ خواهر و ۵۹۵ برادر از جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این ایام خدمات‌دهی می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر