سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: خداداد عزیزی، مصطفی آجرلو جز بهترین گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال معرفی کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، این بازیکن پیشکسوت گفت: بنده با اکثریت گزینه هایی که برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند آشناییت دارم و معتقدم که مصطفی آجورلو جزو گزینه هایی است که می تواند فوتبال ایران را در آینده به جایگاه های بهتر سوق دهد. آجورلو فردی فوتبالی است که سالیان سال در این ورزش حضور داشته بزرگترین حسن وی این است که آدم های فوتبالی در اطراف وی حضور دارند.  
کد خبر: ۲۰۹۶۳
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: خداداد عزیزی، مصطفی آجرلو جز بهترین گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال معرفی کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، این بازیکن پیشکسوت گفت: بنده با اکثریت گزینه هایی که برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند آشناییت دارم و معتقدم که مصطفی آجورلو جزو گزینه هایی است که می تواند فوتبال ایران را در آینده به جایگاه های بهتر سوق دهد. آجورلو فردی فوتبالی است که سالیان سال در این ورزش حضور داشته بزرگترین حسن وی این است که آدم های فوتبالی در اطراف وی حضور دارند.  

\n\n

وی افزود: من اگر رئیس فدراسیون فوتبال بودم 2 برنامه را در اولویت قرار می دادم. اول سرمایه گذاری در تیم های پایه؛ بدین صورت که بیشترین سرمایه گذاری خود را روی تیم های پایه قرار می دادم و با کشف استعدادها، اینده فوتبال کشور را تامین می کردم. موضوع دوم هم مبارزه با فساد در فوتبال بود. امروز فساد ریشه فوتبال ما را خشکانده است  

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر