سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اداره استاندارد استان بوشهر گفت: شهربازی برازجان دشتستان که جمعه شب به علت سقوط کابین چرخ فلک آن یک نفر را به کام مرگ فرستاد مجوز قانونی فعالیت نداشت...
کد خبر: ۲۱۰۲۴
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۸

فکرشهر: مدیرکل اداره استاندارد استان بوشهر گفت: شهربازی برازجان دشتستان که جمعه شب به علت سقوط کابین چرخ فلک آن یک نفر را به کام مرگ فرستاد مجوز قانونی فعالیت نداشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد رحیم بهره مندافزود: بیشتر وسایل این شهربازی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم موفق به گرفتن پروانه استاندارد از این اداره نشده بودند و در بهمن ماه پارسال نیز به منظور استانداردسازی این شهربازی بازگشایی شد.

\n\n

وی با اشاره به فعالیت غیرقانونی شهر بازی یاد شده در تعطیلات نوروزی به ایرنا گفت: در پایان بهمن و اسفند سال گذشته نیز بازرسان اداره استاندارد به آن مراجعه کردند ولی شهر بازی یادشده باز از شرایط لازم برای گرفتن پروانه استاندارد بر خوردار نبود.

\n\n

بهره مند با اشاره به اینکه مجوز فعالیت شهربازی ها از سوی شهرداری واگذار می شود گفت: اداره استاندارد تنها نهاد ارائه دهنده پروانه استاندارد به شهر بازی هاست و مالکان شهربازی پس از دریافت پروانه یاد شده قادر به گرفتن مجوز از شهرداری برای فعالیت هستند.

\n\n

وی گفت: بازدید از وسائل شهربازی ها بستگی به نوع آنها دارد و برخی از آنها در ماه فقط یکبار و برخی نیز بطور سالانه مورد بازدید قرار می گیرند.

\n\n

در حادثه سقوط کابین چرخ فلک پارک بازی میدان شهید گنجی در شامگاه جمعه گذشته که در ساعت 19و45 دقیقه اتفاق افتاد منجر به مرگ مادر 35 ساله و مجروحیت شدید فرزند چهارساله وی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر