جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی درمانی به 765 هزار نفر طی یک سال اخیر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهرداد حسین‌زاده در گفت و گو با فارس اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت در یک سال اخیر خدمات متنوع و با کیفیتی به جامعه هدف ارائه کرده و حجم و کیفیت خدمات این مجموعه روز به روز افزایش یافته است.\n\nوی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی مورد توجه و تاکید مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر قرار دارد و بحمدالله تاکنون این روند با شتاب خوبی اجرایی شده است.
کد خبر: ۲۱۱۱۲
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی درمانی به 765 هزار نفر طی یک سال اخیر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهرداد حسین‌زاده در گفت و گو با فارس اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت در یک سال اخیر خدمات متنوع و با کیفیتی به جامعه هدف ارائه کرده و حجم و کیفیت خدمات این مجموعه روز به روز افزایش یافته است.

\n\n

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی مورد توجه و تاکید مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر قرار دارد و بحمدالله تاکنون این روند با شتاب خوبی اجرایی شده است.

\n\n

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال، بیمارستان توحید جم و مراکز بهداشتی وابسته به صنعت نفت در سراسر استان بوشهر، خدمات لازم را به مهمانان نوروزی ارائه کردند و مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت داشتند.

\n\n

حسین‌زاده تصریح کرد: در سال جاری برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف، چندین پروژه مهم و تاثیرگذار در دستور کار قرار دارد و افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستانی و ارتقای تعداد متخصصان و فوق تخصصان در حوزه درمان مد نظر قرار دارد.

\n\n

وی یادآور شد: بخش زیادی از مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی صنعت نفت را افراد بومی و ساکنان شهرستان‌های استان بوشهر شامل می‌شوند و برای خدمت‌رسانی به جامعه پیرامونی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

\n\n

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از خدمات‌رسانی درمانی به 765 هزار نفر در مراکز درمانی صنعت نفت بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدا تا پایان سال 1394، بیش از 765 هزار نفر از مردم شامل افراد بومی و کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان توسط مراکز درمانی و بیمارستان‌های بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر ویزیت و درمان شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر