سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم فوتبال ماشین سازی تبریزاز هفته سی و دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر، در ورزشگاه تختی(باغشمال) تبریز تن به تساوی خانگی مقابل ایران جوان بوشهر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این بازی که به دلیل بارش سنگین برف در تبریز با یک ساعت تاخیر از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه باغشمال آغاز شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۱۵۷
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: تیم فوتبال ماشین سازی تبریزاز هفته سی و دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر، در ورزشگاه تختی(باغشمال) تبریز تن به تساوی خانگی مقابل ایران جوان بوشهر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این بازی که به دلیل بارش سنگین برف در تبریز با یک ساعت تاخیر از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه باغشمال آغاز شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

\n\n

دو گل این بازی در همان نیمه اول به ثمر رسید ، گل تیم ماشین سازی در دقیقه 13 توسط میرمهدی قریشی و گل تیم ایرانجوان بوشهر در دقیقه 45 توسط امین مشایخ روی یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه زده شد.

\n\n

ماشین سازی تبریز که به سه امتیاز این بازی برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول نیاز داشت، نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و با وجود اینکه فرصت های گلزنی متعددی به دست آورد اما در زدن ضربات آخر ناموفق بود.

\n\n

شاگردان رسول خطیبی با کسب یک امتیاز این بازی با 52 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی ماندگار شدند ،شارگدان سعید مفتح نیز 41 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

\n\n

تیم فوتبال ماشین سازی از هفته 33 این رقابت ها دوشنبه 23 فروردین در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر