پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، 2 معاون و 10 مدیر جدید شهرداری برازجان معارفه شدند.
کد خبر: ۲۱۲۲
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶

به گزارش فکرشهر، در آیینی با حضور مدیران و کارکنان شهرداری برازجان 2 معاون و 10 مدیر جدید شهرداری برازجان معارفه شدند.
شهردار برازجان در این مراسم اظهار داشت: خدمت به شهروندان و جلب رضایت این عزیزان از اساسی‌ترین ماموریت‌های شهرداری برازجان است و در این مسیر از هیچ دتلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

ماشاالله احمدی افزود: زیباسازی شهر برازجان و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام مورد تاکید و توجه مدیریت شهری برازجان قرار دارد و به فضل خدا با تلاش بیشتر و موثرتر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات و اجرای طرح‌ها باکیفیت باید در دستور کار باشد و امیدواریم در این مسیر با همکاری کارکنان و مدیران به نتیجه لازم برسیم.

شهردار برازجان با اشاره به تغییرات انجام شده در شهرداری گفت: ما نیازمند تولید ایده‌های نو و روش‌های نوین مدیریتی برای تحول هستیم و تغییر مدیریت به معنی وجود نقص در مدیر قبلی نیست؛ بلکه این امر از ضرورت‌های هر سازمانی است که موجبات پویایی و رشد روز افزون آن را فراهم می‌کند.

در ادامه هریک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه خود در ارتباط با مسائل و مشکلات برازجان پرداختند.

در این ایین شهردار برازجان مدیران و معاونین جدید خود را معرفی و از خدمات ارزنده مدیران قبلی تقدیر کرد.

در این مراسم، شهریار اخلاقی بهرام‌آبادی به‌عنوان مشاور عالی عمرانی و شهرسازی، کریم اسفندیاری به‌عنوان معاون فرهنگی -اجتماعی، محمدحسن محمدی به‌عنوان معاون فنی و عمرانی، جواد بحرینی به‌عنوان مدیر واحد موتوری و امور حمل و نقل، شهرام نوروزی به‌عنوان مدیر واحد عمران، اردشیر خلیلی به‌عنوان مدیر موتوری و تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی، عبدالرسول استادزاده به‌عنوان مدیر خدمات اداری، محمد خادم‌پور به‌عنوان مدیر کارخانجات، شهریار حیدری به‌عنوان جوشکار واحد عمران، غلامرضا صفدری با حفظ سمت به‌عنوان مسئول امورمالی سازمان‌های تابعه، رضا عسکری به‌عنوان کارشناس درآمد و فاطمه حاجب به‌عنوان مدیر امور قرارداد و پیمان شهرداری برازجان معرفی شدند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر