سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تنها سالن ژیمناستیک بوشهر، زادگاه عبدالله جامعی اولین مدال آور ژیمناستیک به مزایده گذاشته شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، تنها خانه ژیمناستیک استان بوشهر که قبل از این در اختیار هیئت استان بود امروز توسط اداره کل وازرت ورزش و جوانان بوشهر به مزایده گذاشته شد. 
کد خبر: ۲۱۲۲۷
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: تنها سالن ژیمناستیک بوشهر، زادگاه عبدالله جامعی اولین مدال آور ژیمناستیک به مزایده گذاشته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، تنها خانه ژیمناستیک استان بوشهر که قبل از این در اختیار هیئت استان بود امروز توسط اداره کل وازرت ورزش و جوانان بوشهر به مزایده گذاشته شد. 

\n\n

علی برقک رییس هیات ژیمناستیک بوشهر به خبرنگار ما گفت: بوشهر تنها همین سالن را دارد که ابعاد آن نیز غیراستاندارد است، 24 اسفند اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در سایت خود از واگذاری سالن ژیمناستیک و تمامی اماکن ورزشی استان طبق ماده 88 قانون تنظیم مقرارت مالی دولت، به بخش خصوصی خبر داد. 

\n\n

وی ادامه داد: اداره کل بعد از اعتراض ما مبنی بر مزایده اماکن ورزشی استان تنها به این جمله که واگذاری اماکن ورزشی استان الزامی است ااکتفا کردند. قبل از این سالن ژیمناستیک در دست بخش خصوصی بود که در نهایت چیزی جز خرابی برای تجهیزات را در برنداشت. 

\n\n

حدود یک سال پیش این سالن از بخش خصوصی گرفته شد و با همت هیئت و خود اداره کل تعمیرات اساسی در آن انجام شد و تجهیزات اساسی و گران قیمتی در آن جانمایی شد. 

\n\n

رییس هیئت ژیمناستیک بوشهر اضافه کرد: گفته شده پس از واگذاری سالن به بخش خصوصی، هیئت روزانه تنها 2 ساعت اجازه دارد از سالن استفاده کند، در این دو ساعت چگونه می توان تمرین کرد؟ چگونه باید این دو ساعت را میان بانوان و  آقایان تقسیم کرد؟با این حساب اهداف فدراسیون مبنی بر استعدادیابی، قهرمان پروری و برگزاری کلاس های آموزشی همگی متوقف خواهد شد. 

\n\n

در این خصوص وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگو باشد زیرا ورزش استان بوشهر در حال نابودی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر