سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ویژه‌برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان را تشریح کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حمیدرضا پناه در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته کار و کارگر استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش سازنده کارگران در پیشرفت و توسعه کشور، جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر تشکیل‌ شد.\n\nوی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: با شناخت ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی در مسیر اقدام و عمل مطلوب، می‌توان فعالیت‌های اقتصادی مؤثری را در کشور رقم زد.
کد خبر: ۲۱۳۳۹
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ویژه‌برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان را تشریح کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حمیدرضا پناه در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته کار و کارگر استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش سازنده کارگران در پیشرفت و توسعه کشور، جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر تشکیل‌ شد.

\n\n

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: با شناخت ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی در مسیر اقدام و عمل مطلوب، می‌توان فعالیت‌های اقتصادی مؤثری را در کشور رقم زد.

\n\n

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: قشر کارگر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان جامعه در تمامی عرصه‌ها حضور شایسته و پررنگی دارند که ما نیز وظیفه‌ داریم علاوه بر همراهی با تلاشگران میدان اقتصاد، بتوانیم به نحو مطلوب به چیدمان و برگزاری برنامه‌های این هفته بپردازیم.

\n\n

پناه اظهار داشت: مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی باید شناخته‌ شده و در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای برای کارگران به ویژه بانوان در نظر گرفته شود.

\n\n

وی در ارتباط با برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان بوشهر بیان کرد: دیدار اعضای ستاد با نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه بوشهر، دیدار اعضای ستاد با استاندار بوشهر، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، عیادت اعضای ستاد از بیماران بیمارستان سلمان فارسی (تأمین اجتماعی)، تجلیل از خانواده معزز شهدای کارگر، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در بوشهر توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همایش بزرگ کارگری تجلیل از کارگران از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

\n\n

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات کارگران با حضور کارفرمایان (جلسه اخوت)، بازدید از واحدهای تولیدی، شرکت متحد کارگران در نماز دشمن‌شکن جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی درب ستاد نماز جمعه و گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر در بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر