سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان از حادثه شهربازي برازجان و كشته شدن يك نفر در اين حادثه اظهار تاسف كرد و خواستار شناسايي و برخورد قانوني با عوامل آن شد\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حادثه سقوط كابين چرخ فلك پارك بازي ميدان شهيد گنجي در شامگاه جمعه گذشته كه در ساعت 19و45 دقيقه اتفاق افتاد منجر به مرگ مادر 35 ساله و مجروحيت شديد فرزند چهارساله وي شد.
کد خبر: ۲۱۳۶۶
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان از حادثه شهربازي برازجان و كشته شدن يك نفر در اين حادثه اظهار تاسف كرد و خواستار شناسايي و برخورد قانوني با عوامل آن شد

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حادثه سقوط كابين چرخ فلك پارك بازي ميدان شهيد گنجي در شامگاه جمعه گذشته كه در ساعت 19و45 دقيقه اتفاق افتاد منجر به مرگ مادر 35 ساله و مجروحيت شديد فرزند چهارساله وي شد.

\n\n

حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌هاي نماز جمعه برازجان به روز هنر انقلاب اسلامي و سالروز شهادت شهيد آويني اشاره كرد و افزود: انقلاب اسلامي ايران با شعار قرآني آغاز شد و دشمنان به دنبال نابودي مسلمانان هستند كه هنرمندان در اين عرصه بايد با نگاه اسلامي وارد شوند.

\n\n

وي يادآورشد: هنرمندان بايد با حضور در عرصه‌هاي مختلف انقلاب زيبايي‌هاي انقلاب را به صحنه آورند و به تقويت انديشه و ارتقاي معنويت در جامعه كمك كنند.

\n\n

مصلح گفت: هيچگاه رابطه ايران با آمريكا برقرار نمي‌شود چرا كه رابطه ايران با آمريكا مانند رابطه گرگ با ميش و ظالم با مظلوم است.

\n\n

وي سالروز ملي فناوري هسته‌اي را گرامي داشت و افزود:اعتماد به توانمندي داخلي امر مهم و ضروري است.

\n\n

امام جمعه برازجان يادآورشد: در حال حاضر كشور در شرائط جنگ اقتصادي قرار دارد كه راه مقابله با آن اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي است.

\n\n

مصلح ادامه داد:بايد طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در جامعه عملياتي و اجرايي شود تا در زندگي مردم محسوس و ديده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر