پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قهرمان بوشهری در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدید شد .به گزارش فکرشهر، در حادثه رانندگی که پنج شنبه شب در مسیر جاده بوشهر به کازرون رخ داد ، متاسفانه یکی از جوانان بوشهری فوت نمود و قهرمان پرورش اندام استان در سالهای اخیر نیز دچار مصدومیت شدید از چند ناحیه شد .
کد خبر: ۲۱۴۶
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: قهرمان بوشهری در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدید شد .

به گزارش فکرشهر، در حادثه رانندگی که پنج شنبه شب در مسیر جاده بوشهر به کازرون رخ داد ، متاسفانه یکی از جوانان بوشهری فوت نمود و قهرمان پرورش اندام استان در سالهای اخیر نیز دچار مصدومیت شدید از چند ناحیه شد .

بر اساس این گزارش ، محمد پورتنگکی قهرمان پرورش اندام استان در سالهای اخیر که سه ماه پیش نیز در وزن 55 کیلوگرم در این رشته قهرمان شده بود در حادثه یاد شده از چندین ناحیه از جمله دست ، پا ، قفسه سینه و سر دچار مصدومیت شدید شده است . وی که اکنون در بیمارستان کازرون زیر نظر پزشکان بستری می باشد ، تاکنون تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته است و هوشیاری وی که بشدت پایین بوده است خوشبختانه بهتر شده است .

محمد پورتنگکی به واسط خوش اخلاقی و مردم داری از محبوبیت بالایی در میان جوانان و مردم برخوردار است و اکنون نیز در این ایام عزیز مردم دعاگوی این جوان ورزشکار و خوش اخلاق هستند و امیدواریم مردم مومن استان در این ایام نورانی بیش از پیش برای سلامتی همه بیماران مخصوصا این جوان قهرمان دعا نمایند .

 

منبع:سوک

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر