جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان دشتی یکی از اولویت‌های ما است که سال گذشته چند پروژه اجرا شد و امسال نیز چند طرح مهم اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مهر؛ غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بادوله ضمن تسیلت سالروز شهادت امام هادی(ع) و تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضرورت دارد همه دستگاههای اجرایی در این راستا حرکت کنند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
کد خبر: ۲۱۵۲۳
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان دشتی یکی از اولویت‌های ما است که سال گذشته چند پروژه اجرا شد و امسال نیز چند طرح مهم اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر؛ غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بادوله ضمن تسیلت سالروز شهادت امام هادی(ع) و تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضرورت دارد همه دستگاههای اجرایی در این راستا حرکت کنند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

\n\n

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد را مهمترین مشکل کشور عنوان کرد و افزود: مردم نیز در کنار مسئولان باید کمک کنند تا ایده اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود که اگر این امر مهم تحقق یابد شاهد رفع بیکاری و رکود و خیلی مشکلات دیگر خواهیم بود.

\n\n

مهرجو با تقدیر از تلاش‌های شهردار بادوله ادامه داد: در سال جاری نیاز است توجه ویژه‌ای به عمران شهری و زیرساخت‌های بادوله صورت گیرد.

\n\n

وی تصریح کرد: سال گذشته با عنایت دولت و توجه استاندار بوشهر، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای عمران شهری بادوله از محل اعتبارات استانی اختصاص داده شد.

\n\n

مهرجو اضافه کرد: همچنین در هشت ماهه اول سال گذشته چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری بادوله اختصاص داده شد و پروژه های خوبی در این راستا انجام شد.

\n\n

وی احداث زمین چمن، بوستان شهری، آسفالت کوچه و معابر و رفیوژ بلوار اصلی شهر را از مهمترین پروژه ها عنوان کرد.

\n\n

مهرجو بهبود وضعیت آبرسانی به شهر بادوله را یکی از اولویت های سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: در سال ۹۴ با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث مجتمع بادوله اختصاص داده شد که به‌زودی این پروژه وارد مدار می‌شود و مشکل آب بادوله و ۱۰ روستای دیگر مرتفع خواهد شد.

\n\n

فرماندار دشتی گفت: تعریض محور بادوله- کاکی به طول پنج کیلومتر از پروژه های مهم و یکی از نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهرستان بود که در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و رفیوژ وسط آن در شهر بادوله نیز توسط شهرداری انجام گرفت.

\n\n

شهردار بادوله نیز مشکل آب شرب بادوله و افت فشار در برخی از محله‌ها را از مهم‌ترین موضوعات عنوان کرد.

\n\n

عبدالله آسیایی افزود: در حال حاضر رفیوژ وسط انجام شده که نیاز به روشنایی دارد که امیدواریم در اعتبارات امسال برای این مهم تامین اعتبار شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر